O Museo de Historia Natural da USC lanza una campaña de micromecenado no décimo aniversario da súa localización actual

Unha das recreacións do medio natural que se pode visitar no Museo. Foto: Santi Alvite
As achegas realizadas, a través da plataforma da USC Sumo Valor, contan con importantes deducións fiscais

O Museo de Historia Natural da USC cumprirá en outubro o seu décimo aniversario na localización actual, no Parque Vista Alegre de Santiago. A riqueza e diversidade das coleccións que alberga este museo, co seu enorme valor científico, histórico e didáctico, é froito do traballo e xenerosidade de persoal científico e coleccionistas dos séculos XIX, XX e XXI, moitos deles de Galicia. Agora o Museo pretende estender esta colaboración e compromiso a toda a comunidade universitaria e á cidadanía en xeral para que sexan partícipes do seu propósito científico cunha campaña de micromecenado a través da plataforma da USC Sumo Valor.

Cos fondos recollidos, o Museo ten prevista toda unha serie de actividades coas que lle dar maior visibilidade ao centro e poñer en valor os seus fondos. Así, haberá charlas-coloquio abertas ao público, con persoas fondamente ligadas ao Museo, ben porque traballaron nel, porque estudaron a súa historia ou porque fan uso del na súa práctica científica. Asemade, organizará unha exposición sobre a súa historia e as actividades desenvolvidas nestes derradeiros anos.

Un museo con historia
A súa orixe como Gabinete de Historia Natural remóntase ao século XVIII, aínda que a súa creación oficial fixase no curso 1840-41, coa primeira cátedra de Historia Natural da USC. O Gabinete transfórmase en Museo en 1906, na Facultade de Xeografía e Historia, e En 1960 trasládase á Facultade de Química, e en 2014 abre as súas portas no Parque Vista Alegre.

USC Sumo Valor
A Universidade de Santiago de Compostela conta co programa de mecenado Sumo Valor, que implica empresas, persoas e institucións nas actividades, proxectos e servizos cos que a USC demostra a súa permanente conexión coa sociedade. As achegas, que teñen unha importante dedución fiscal, contribúen a que proxectos de vital importancia polo seu potencial impacto na sociedade acaden os seus obxectivos.

Os contidos desta páxina actualizáronse o 15.07.2024.