Pasar al contenido principal

Este portal utiliza cookies propias o de terceros con fines analíticos, así como enlaces a portales de terceros para poder compartir contenido en las redes sociales. Puede obtener más información en la política de cookies.

STG

Alexandre Sotelino, mellor docente universitario de España

Alexandre Sotelino
Esta é a terceira vez que Alexandre Sotelino está nomeado a estes premios
O profesor de Ciencias da Educación da USC acaba de ser recoñecido no marco dos galardóns Educa Abanca
Santiago de Compostela

O profesor da USC na Facultade de Ciencias da Educación, Alexandre Sotelino, acaba de ser distinguido como mellor docente universitario de España no marco do Premio Educa Abanca. Este galardón concédese a partir das votacións realizadas polo propio alumnado nun formulario en liña. Posteriormente os e as docentes que aceptan a súa participación envían o seu currículo que despois é revisado por un Comité de Expertos.

Esta é a terceira vez que Alexandre Sotelino está nomeado a estes premios, aínda que nesta ocasión o profesor da USC obtivo a máxima cualificación cun total de 123 puntos. En concreto, á hora de puntuar os currículos, o comité valorou os eidos de investigación e transferencia (25%), calidade docente e satisfacción do alumnado (25%), proxección do docente na sociedade (19%), formación e reciclaxe de coñecementos (13%), transmisión de valores (13%), así como innovación e TICs (6%).

Outros recoñecementos

A actividade docente do profesor Sotelino ten recibido diversos recoñecementos. Así, o proxecto ‘Pedagoxía Intercultural e APrendizaxe-Servizo’ (PEINAS), do que é coordinador xunto a Miguel A. Santos Rego, foi tamén recoñecido nos Premios SUISIA 2021, coa insignia SUISIA Starter (Spanish universities in social innovation activities), recibindo por parte do xurado o primeiro accésit. A finalidade deste galardón é distinguir proxectos docentes novidosos que desenvolvan habilidades e fortalece capacidades para a innovación e a transformación social.

O Proxecto PEINAS, cunha traxectoria de once edicións, consolida a metodoloxía da aprendizaxe-servizo no marco da materia Pedagoxía Intercultural do Grao de Pedagoxía. Por medio desta experiencia, o alumnado entra en contacto con entidades do terceiro sector nas cales se xestiona a diversidade cultural.

Los contenidos de esta página se actualizaron el 16.11.2021.