-
- Código
- MP0202-FE0149
- Tipo
- Diploma de Experto/a
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 18.0
- Curso
- 2024-2025
- Prezo
- 1.450,00€
- Centro
- Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
- Dirección
-
Maria Emilia Vazquez Rozas
Miguel Angel Otero Simon - Contacto
Departamento / Centro Organizador
Información:
Facultade de Ciencias Económicas e EmpresariaisMiguel Ángel Otero Simón
Procedemento
647 73 44 76
mascomex@usc.es
Facultade de Ciencias Económicas e EmpresariaisDatas
Duración: 09/01/2025 - 13/06/2025
Preinscrición: 17/06/2024 - 24/12/2024
Matrícula: 26/12/2024 - 30/12/2024Número alumnos/as mínimo: 1
Número alumnos/as máximo: 5Seguro obrigatorio:
20,69€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)Este curso forma parte de:
Código Nome do curso MP0202 Máster de Formación Permanente en Dirección e Xestión do Comercio Exterior -
Requisitos de acceso
Estar en posesión dun título universitario. Poderá ser admitido o alumnado ao que lle falte para obter esta titulación a realización do TFG, ou como máximo, 9 créditos ECTS. Neste caso, non poderá obter o título del curso se previamente non obtivese o título universitario que lle habilita para realizalo. A USC está inscrita no catálogo de especialidades da Fundación Estatal para a Formación no Emprego (FUNDAE), polo que as empresas que inscriban aos seus traballadores no mesmo poderán beneficiarse de bonificacións nas súas cotizacións á Seguridade Social.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropiosAcceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Expediente académico. Coñecemento de idiomas. Experiencia profesional. Estancias no estranxeiro e entrevistas persoais en castelán e inglés.
-
Para poder acceder a un mercado laboral cada vez máis competitivo, non é suficiente posuír un título universitario, necesítase unha formación especializada, práctica e adaptada ás necesidades e demandas da empresa actual.
Desde os nosos inicios, no curso 1991-1992, a nosa misión é formar aos futuros directivos e técnicos especialistas en internacionalización de empresas, comercio exterior e negocios internacionais que demandan as empresas para desenvolver os seus negocios en mercados internacionais.
MASCOMEX pon ao dispor dos seus alumnos, a súa experiencia e o seu prestixio, para ofrecerlles un programa formativo pensado para as necesidades dos directivos internacionais do século XXI, co obxectivo último de conseguir a súa inserción laboral e contribuír significativamente á súa futura progresión e desenvolvemento profesional neste ámbito, altamente demandado polas empresas. -
Avaliación
Para a avaliación e cualificación do alumnado teranse en consideración os seguintes aspectos:
- A asistencia. Para superar o curso será necesario a asistencia, como mínimo, ao 70% das clases.
- Os exames que se realicen ao longo do curso. Para superar o curso será necesario obter polo menos o 50% da puntuación das probas avaliativas.
- Os casos, traballos e proxectos que se realicen ao longo do curso. Para superar o curso será necesario realizar e obter unha avaliación positiva en polo menos a metade das tarefas que se encomenden.Metodoloxía
Ademais dos seminarios que se imparten nas distintas materias que compoñen o contido do curso, o alumno poderá acceder a titorías presenciais personalizadas de luns a venres de 11.00 a 14.00 e de 16.00 a 18.00 horas.
-
“FULL TIME” ou Tempo Completo: De luns a venres de 9:30 a 14:00 horas e/ou de 15:30 a 20:00 horas.
Observacións
A docencia impártese en formato “Face to Face”, de forma que o alumno poida participar e interactuar en todas as sesións cos profesores e os demais alumnos da clase, para que así poida obter o máximo proveito da nosa metodoloxía.
Ademais, para que o alumno poida completar plenamente a súa formación, todas as sesións serán gravadas para que aquelas a as que o alumno non puidese asistir de forma presencial no momento de impartirse (on-site ou on-line), poida acceder posteriormente a través da aula virtual, coa única excepción das ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS Á DOCENCIA como visitas a empresas, instalacións portuarias, institucións, etc.
Con carácter xeral, as clases das distintas materias impartiranse 3 ou 4 días á semana en horario de tarde. -
Código Materia Créditos 1 O Estudo de Mercados Exteriores. 1.0 2 Intelixencia Comercial e Selección de Mercados Exteriores. 1.0 3 Dirección Comercial e Plan de Marketing Internacional. 2.0 4 Marketing Dixital e Ia. 1.0 5 Proposta de Valor e Experiencia do Cliente. 1.0 6 Innovación e Carteira de Produtos para Mercados Globais. 2.0 7 International Branding. 2.0 8 Publicidade e Comunicación Internacional. 1.0 9 Desenrolo da Rede Comercial no Exterior. 1.0 10 Distribución Global e Xestión de Canles de Venda. 2.0 11 Merchandising e Xestión de Puntos de Venda. 1.0 12 Tendencias do Ecommerce e Venda en Market Place. 1.0 13 Pricing Management International Markets. 2.0
Miga de pan
Os contidos desta páxina actualizáronse o 04.07.2024.