Instituto de Ciencias da Educación (ICE)

O Instituto de Ciencias da Educación desenvolve labores docentes e de investigación no campo das Ciencias da Educación. Organiza e desenvolve cursos e programas de formación para profesorado e alumnado da Universidade e para profesorado e persoal técnico de niveis non universitarios. Leva a cabo investigacións e informes sobre a situación educativa dos diferentes niveis e servizos do sistema educativo en Galicia. Participa en programas e proxectos de investigación a nivel autonómico, nacional e internacional relacionados coa educación. Por outra banda, desenvolve actividades de elaboración e publicación de materiais didácticos e mantén aberta unha liña de publicacións propias en Edicións USC.

Enderezo: Avenida das Ciencias Chalet n.º 3. 15782 Santiago de Compostela
email: ice [at] usc.es (ice[at]usc[dot]es)

Directorio

Carmen Fernández Morante

carmen.morante@usc.es

Lorena Casal Otero

lorena.casal@usc.es

Conserxe

Marta María Cereijo Castro

m.cereijo@usc.es

Novas do ICE

Investigadoras do Grupo de Tecnoloxía Educativa (TECNOEDUC) e a Federación Española de Familias de Cancro Infantil (FEPNC) presentarán ou próximo 26 de setembro non Ministerio de Educación, Formación profesional e deportes ou seu proxecto pioneiro “Formación para docentes de alumnado con cancro”.

Ou Grupo de investigación de Tecnoloxía Educativa conta cunha traxectoria de máis dunha década de colaboración coa FEPNC non desenvolvemento de proxectos de investigación, accións de formación e experimentación de recursos educativos e tecnoloxías emerxentes orientados a mellorar atención educativa do alumnado con cancro.

Nos últimos anos, detectaron a necesidade de proporcionar unha formación específica aos centros educativos, aulas hospitalarias e docentes da atención escolar domiciliaria, para a comprensión e o coñecemento da enfermidade, o tratamento e as súas implicacións non proceso educativo do alumnado con cancro.

Diante desa necesidade, desde ou curso 2021-22, a Universidade de Santiago de Compostela en colaboración coa FEPNC oferta o “Curso de formación específica para docentes de alumnado con cancro (FD0188)” que constitúe unha iniciativa pioneira e única en todo ou estado.

Ou acto de presentación da iniciativa, que se celebrará non marco do mes de sensibilización do cancro infantil, que como cada ano ten lugar en setembro, celebrarase na Subdirección Xeral de Cooperación Territorial e Innovación Educativa (SGCTIE) do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, na rúa de Torrelaguna, 58, ás 11:00 horas.

Reserva a túa praza nesta ligazón

Persoal científico

Os contidos desta páxina actualizáronse o 01.10.2024.