O reitor da USC destaca a importancia de ESTALMAT ao potenciar o "esquivo talento matemático" dos máis novos

A Facultade de Matemáticas acolle as Xornadas de Preparación do Profesorado do Proxecto de Estimulación do Talento Matemático

Dentro das ‘Xornadas de Preparación do Profesorado do Proxecto de Estimulación do Talento Matemático ESTALMAT-Galicia’, a Facultade de Matemáticas acolleu este venres 29, o acto de presentación do Proxecto ESTALMAT en Galicia que estivo presidido polo reitor da USC, Senén Barro, para quen a iniciativa “serve para potenciar o esquivo talento matemático dos máis novos”.
Na reunión tamén participaron o director do Proxecto Estalmat, Amable Liñan Martínez; o decano de Matemáticas, Juan Manuel Riaño Rey; o subdirector xeral de Avaliación e Calidade do Sistema Educativo da Consellería de Educación, José Graña Carrodeguas; o director xeral da Fundación Vodafone-España, José Luis Ripoll García; o director da División de Organismos da Obra Social Caixa Galicia, Andrés Cuns Rial; e a coordinadora xeral do Comité Organizador de Estalmat-Galicia, Mercedes Feijoo Díaz.
Durante o acto, o decano da Facultade de Matemáticas explicou as características deste programa facendo fincapé en que esta iniciativa ten por obxectivo detectar, orientar e estimular de maneira continuada o talento matemático de estudantes de 6º curso de Educación Primaria (12-13 anos). Asemade, Juan Manuel Riaño tamén indicou que na actualidade en Galicia xa foron seleccionados 25 rapaces e rapazas de entre os 200 que se presentaron ás probas de selección o pasado 2 de xuño.
Pola súa banda, Amable Liñan lembrou o traballo do creador deste proxecto e resaltou o seu papel catalizador do interese pola matemática que senten algúns estudantes. José Graña continuou apuntando que estas actividades serven para atender á diversidade de alumnado que existe.
As xornadas
As ‘Xornadas de Preparación do Profesorado do Proxecto de Estimulación do Talento Matemático ESTALMAT-Galicia’ continúan a celebrarse ata o sábado 30 a cargo de profesores con experiencia nos Proxectos Estalmat de Madrid e Cataluña. As sesións diríxense aos vinte profesores de matemáticas do distintos niveis do ensino que participarán o vindeiro ano na iniciativa.

Os contidos desta páxina actualizáronse o 29.06.2007.