Ir o contido principal
STG

Programa de Doutoramento en Estudos Ingleses Avanzados: Lingüística, Literatura e Cultura

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Artes e Humanidades
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.estudosingleses [at] usc.es

Galicia demanda na situación actual un programa específico en Estudos Ingleses que conte coa participación activa de profesorado das tres universidades galegas nun proxecto común de formación de doutores nas grandes liñas de investigación dentro deste ámbito de coñecemento: a cultura e os textos literarios ingleses e norteamericanos, outras literaturas en lingua inglesa, a lingüística inglesa nas súas vertentes sincrónica e diacrónica, e a lingüística aplicada ao ensino do inglés e á tradución.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600811
Número prazas: 14

Coordinador-a do título:
Margarita Estevez Saa
margarita.estevez.saa [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade da Coruña Universidade de Vigo

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
24/05/2021

Códigos ISCED:
(222) Lenguas extranjeras
(220) Humanidades
(0231) Aprendizaje de segundas lenguas

Galicia demanda na situación actual un programa específico en Estudos Ingleses que conte coa participación activa de profesorado das tres universidades galegas nun proxecto común de formación de doutores nas grandes liñas de investigación dentro deste ámbito de coñecemento: a cultura e os textos literarios ingleses e norteamericanos, outras literaturas en lingua inglesa, a lingüística inglesa nas súas vertentes sincrónica e diacrónica, e a lingüística aplicada ao ensino do inglés e á tradución.

Características:

- De carácter interuniversitario.

- Único destas características no SUG .

- Ampla e variada oferta de liñas de investigación,
- Alta formación académica e investigadora do profesorado.

- Gran interese das actividades formativas proxectadas para os doctorandos.

Finalidad:

- Formar profesionais para desenvolver actividades de docencia e investigación en centros universitarios e institutos de ensino superior.

- Facilitar aos estudantes galegos a posibilidade de concorrer ás numerosas ofertas de traballo existentes neste campo..

- Desenvolver competencias comunicativas no ámbito académico, realizar e defender traballos de investigación de modo crítico, rigoroso e orixinal.

Entre as características do programa destaca o seu carácter interuniversitario, así como ser o único destas características no SUG. Conta cunha ampla e variada oferta de liñas de investigación, e destaca a alta formación académica e investigadora do profesorado. Hai que sinalar o gran interese das actividades formativas proxectadas para os doutorandos.

As finalidades deste Programa de Doutoramento son formar profesionais para desenvolver actividades de docencia e investigación en centros universitarios e institutos de ensino superior, facilitar aos estudantes galegos a posibilidade de concorrer ás numerosas ofertas de traballo existentes neste campo, así como tamén desenvolver competencias comunicativas no ámbito académico, e realizar e defender traballos de investigación de modo crítico, rigoroso e orixinal.

- Estudantes que realizaran un primeiro grao en Filoloxía Inglesa/Estudos Ingleses ou equivalente de 240 créditos como mínimo así como un máster de 60 créditos como mínimo. A Comisión Académica do Programa estudará polo miudo aquelas solicitudes de graos considerados como equivalentes aos de Filoloxía Inglesa/Estudos Ingleses.

-Solicitantes que estean en posesión do DEA ou Suficiencia Investigadora en Estudos Ingleses/Filoloxía Inglesa.

- Solicitantes que acrediten ante a Comisión Académica a competencia lingüística en inglés oral e escrito, mediante unha certificación oficial ou, de ser o caso, a través dunha entrevista ou proba, que se considere suficiente para realizar tarefas de investigación e que estean en posesión do DEA ou Suficiencia Investigadora polas áreas de Filoloxía, Tradución e Interpretación, Humanidades, Comunicación, Ciencias Sociais e Socioloxía, Ciencias Políticas e da Administración, Mestre en Educación Infantil, Mestre en Educación Primaria, Educación Social e Pedagoxía, Historia e Filosofía.

- Alumnos que realizaran un grao ou unha licenciatura, e a súa vez completasen o Máster en Formación do Profesorado de Educación Secundaria, Bacharelato e Escolas de Idiomas (especialidade linguas e literaturas) poderán acceder ao Programa de Doutoramento tendo que cursar obrigatoriamente complementos de formación en investigación que consistirán na realización de 15 créditos ECTS dos estudos de Máster en Estudos Ingleses ou equivalente.

- Para os alumnos que realizaran outros másteres e cursos de posgrao afíns á Licenciatura ou ao Grao en Filoloxía Inglesa/Estudos Ingleses cun mínimo de 60 créditos. A Comisión Académica estudará cada solicitude en particular, determinando os complementos de formación en investigación que deberán realizar. Os complementos de formación non superarán os 15 ECTS e serán dos estudos do Máster en Estudos Ingleses ou equivalentes.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.

- Expediente académico: 40%

- Currículo: 30%

- Experiencia profesional: Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (certificación vida laboral, copia de contratos, etc.): 10%

- Experiencia investigadora: Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (publicación de artigos, monografías, participación en grupos de investigación, etc.): 15%

- Outros méritos: 5%

É necesario posuír polo menos o nivel C1 de competencia lingüística en inglés oral e escrito de acordo co establecido polo Consello de Europa no Marco Común Europeo de Referencia sobre o Coñecemento de Linguas.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Xornadas de orientación para os novos doutorandos

  • E5021A01

Seminarios monográficos en lingüística/literatura/cultura inglesa

  • E5021A02

Seminarios de investigación

  • E5021A03

Talleres de investigación

  • E5021A04
Profesores Área
Margarita Estevez Saa
Filoloxía Inglesa
Jorge Sacido Romero
Filoloxía Inglesa
Laura Maria Lojo Rodriguez
Filoloxía Inglesa
Cristina Mouron Figueroa
Filoloxía Inglesa
Manuela Palacios Gonzalez
Filoloxía Inglesa
Jesus Varela Zapata
Filoloxía Inglesa
María Francisca Llantada Díaz
Escola de Doutoramento Internacional
María Jesús Cabarcos Traseira
Escola de Doutoramento Internacional
José Manuel Estévez Saa
Escola de Doutoramento Internacional
M.teresa Caneda Cabrera
Escola de Doutoramento Internacional
María Jesús Lorenzo Modia
Escola de Doutoramento Internacional
Noemí Pereira Ares
Filoloxía Inglesa
David Clark
Escola de Doutoramento Internacional
Antonio Raúl De Toro Santos
Escola de Doutoramento Internacional
José Miguel Alonso Giráldez
Escola de Doutoramento Internacional
Celia Vázquez García
Escola de Doutoramento Internacional
Jorge Juan Figueroa Dorrego
Escola de Doutoramento Internacional
María Frías Rudolphi
Escola de Doutoramento Internacional
Carlos Gómez Blanco
Escola de Doutoramento Internacional
Jorge Luis Bueno Alonso
Escola de Doutoramento Internacional
Maria Alonso Alonso
Filoloxía Inglesa
Profesores Área
Juan Carlos Acuña Fariña
Filoloxía Inglesa
Maria Jose Lopez Couso
Filoloxía Inglesa
Maria Belen Mendez Naya
Filoloxía Inglesa
Maria De Los Angeles Gomez Gonzalez
Filoloxía Inglesa
Elena Celsa Seoane Posse
Escola de Doutoramento Internacional
Maria Paloma Nuñez Pertejo
Filoloxía Inglesa
Maria Teresa Sanchez Roura
Filoloxía Inglesa
Ignacio Miguel Palacios Martinez
Filoloxía Inglesa
M. Begoña Crespo García
Escola de Doutoramento Internacional
Zeltia Blanco Suarez
Filoloxía Inglesa
M.dolores González Álvarez
Escola de Doutoramento Internacional
Javier Perez Guerra
Escola de Doutoramento Internacional
Isabel Moskovich-Spiegel Fandiño
Escola de Doutoramento Internacional
Nuria Yáñez Bouza
Escola de Doutoramento Internacional
Rosalia Rodrí­guez Vázquez
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Patricia Fra Lopez
Filoloxía Inglesa
Susana Maria Jimenez Placer
Filoloxía Inglesa
Constante Gonzalez Groba
Filoloxía Inglesa
Jesus Varela Zapata
Filoloxía Inglesa
Carolina Núñez Puente
Escola de Doutoramento Internacional
M. Araceli González Crespan
Escola de Doutoramento Internacional
José Liste Noya
Escola de Doutoramento Internacional
Begoña Simal González
Escola de Doutoramento Internacional
Martín Urdiales Shaw
Escola de Doutoramento Internacional
Maria Alonso Alonso
Filoloxía Inglesa
Profesores Área
Francisco J. Fernandez Polo
Filoloxía Inglesa
Susana Maria Doval Suarez
Filoloxía Inglesa
Elsa Maria Gonzalez Alvarez
Filoloxía Inglesa
Ignacio Miguel Palacios Martinez
Filoloxía Inglesa
M. Rosa Alonso Alonso
Escola de Doutoramento Internacional
Zeltia Blanco Suarez
Filoloxía Inglesa
Alan Floyd
Escola de Doutoramento Internacional
Adolfo Luis Soto Vázquez
Escola de Doutoramento Internacional
Pablo Cancelo Lã³Pez
Escola de Doutoramento Internacional
Elizabeth Woodward-Smith
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Maria Jose Lopez Couso
Filoloxía Inglesa
Maria Belen Mendez Naya
Filoloxía Inglesa
Maria De Los Angeles Gomez Gonzalez
Filoloxía Inglesa
Maria Paloma Nuñez Pertejo
Filoloxía Inglesa
Maria Teresa Sanchez Roura
Filoloxía Inglesa
Susana Maria Doval Suarez
Filoloxía Inglesa
Elsa Maria Gonzalez Alvarez
Filoloxía Inglesa
Jodee Anderson Mcguire
Filoloxía Inglesa
M. Begoña Crespo García
Escola de Doutoramento Internacional
M. Esperanza Rama Martínez
Escola de Doutoramento Internacional
Isabel Moskovich-Spiegel Fandiño
Escola de Doutoramento Internacional
Eduardojosã© Varela Bravo
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Margarita Estevez Saa
Filoloxía Inglesa
Laura Maria Lojo Rodriguez
Filoloxía Inglesa
Manuela Palacios Gonzalez
Filoloxía Inglesa
José Manuel Estévez Saa
Escola de Doutoramento Internacional
M.teresa Caneda Cabrera
Escola de Doutoramento Internacional
María Jesús Lorenzo Modia
Escola de Doutoramento Internacional
David Clark
Escola de Doutoramento Internacional
Antonio Raúl De Toro Santos
Escola de Doutoramento Internacional
Eduardo Barros Grela
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Jorge Sacido Romero
Filoloxía Inglesa
Jesus Varela Zapata
Filoloxía Inglesa
María Jesús Cabarcos Traseira
Escola de Doutoramento Internacional
Carolina Núñez Puente
Escola de Doutoramento Internacional
Ana María Bringas
Escola de Doutoramento Internacional
Noemí Pereira Ares
Filoloxía Inglesa
Begoña Simal González
Escola de Doutoramento Internacional
Belén Martín Lucas
Escola de Doutoramento Internacional
Maria Alonso Alonso
Filoloxía Inglesa

Galicia demanda na situación actual un programa específico en Estudos Ingleses que conte coa participación activa de profesorado das tres universidades galegas nun proxecto común de formación de doutores nas grandes liñas de investigación dentro deste ámbito de coñecemento: a cultura e os textos literarios ingleses e norteamericanos, outras literaturas en lingua inglesa, a lingüística inglesa nas súas vertentes sincrónica e diacrónica, e a lingüística aplicada ao ensino do inglés e á tradución.

Galicia demanda na situación actual un programa específico en Estudos Ingleses que conte coa participación activa de profesorado das tres universidades galegas nun proxecto común de formación de doutores nas grandes liñas de investigación dentro deste ámbito de coñecemento: a cultura e os textos literarios ingleses e norteamericanos, outras literaturas en lingua inglesa, a lingüística inglesa nas súas vertentes sincrónica e diacrónica, e a lingüística aplicada ao ensino do inglés e á tradución.

Características:

- De carácter interuniversitario.

- Único destas características no SUG .

- Ampla e variada oferta de liñas de investigación,
- Alta formación académica e investigadora do profesorado.

- Gran interese das actividades formativas proxectadas para os doctorandos.

Finalidad:

- Formar profesionais para desenvolver actividades de docencia e investigación en centros universitarios e institutos de ensino superior.

- Facilitar aos estudantes galegos a posibilidade de concorrer ás numerosas ofertas de traballo existentes neste campo..

- Desenvolver competencias comunicativas no ámbito académico, realizar e defender traballos de investigación de modo crítico, rigoroso e orixinal.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

  • Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica
  • Atopar as preguntas craves que hai que responder para resolver un problema complexo.
  • Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no seu ámbito de coñecemento
  • Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar
  • Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada
  • A crítica e defensa intelectual de solucións.

Outras competencias

  • COT1 Capacidade de aplicar con criterio os coñecementos adquiridos a distintos ámbitos profesionais e disciplinares en relación directa coa Lingua, Cultura e Literatura dos países de fala inglesa, dotando ao alumno das habilidades e destrezas necesarias para poder realizar tarefas de investigación vinculadas a estes campos.
  • COT2 Capacidade para utilizar as ferramentas necesarias para a óptima implementación dos coñecementos adquiridos co fin de alcanzar unha especialización interdisciplinar científica e profesional no ámbito concreto da Lingua, Literatura e Cultura dos países de fala inglesa permitindo ao alumno realizar tamén unha investigación frutífera nestes ámbitos.
  • COT3 Capacidade para desenvolver competencias comunicativas con outros membros da comunidade académica, realizar e defender un traballo de investigación crítico, rigoroso, orixinal e académico dentro da comunidade académica propia dos estudos Ingleses.
  • COT4 Capacidade para utilizar as novas tecnoloxías da comunicación e información nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses co fin de dar resposta ás necesidades que se deriven da súa tarefa investigadora.

COT1- Capacidade de aplicar con criterio os coñecementos adquiridos a distintos ámbitos profesionais e disciplinares en relación directa coa Lingua, Cultura e Literatura dos países de fala inglesa, dotando ao alumno das habilidades e destrezas necesarias para poder realizar tarefas de investigación vinculadas a estes campos.

COT2- Capacidade para utilizar as ferramentas necesarias para a óptima implementación dos coñecementos adquiridos co fin de alcanzar unha especialización interdisciplinar científica e profesional no ámbito concreto da Lingua, Literatura e Cultura dos países de fala inglesa permitindo ao alumno realizar tamén unha investigación frutífera nestes ámbitos.

COT3- Capacidade para desenvolver competencias comunicativas con outros membros da comunidade académica, realizar e defender un traballo de investigación crítico, rigoroso, orixinal e académico dentro da comunidade académica propia dos estudos Ingleses.

COT4- Capacidade para utilizar as novas tecnoloxías da comunicación e información nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses co fin de dar resposta ás necesidades que se deriven da súa tarefa investigadora.

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

A Facultade de Filoloxía da Universidade de Santiago dispón dunha dotación de infraestruturas coas que poder levar a cabo de maneira adecuada os ensinos que se propoñen neste programa.

A Universidade de Vigo pon a disposición dos doutorandos todos os recursos e instalacións da Facultade de Filoloxía e Tradución

Ademais o profesorado da Universidade de Vigo contará con ferramentas docentes en liña e síncronas-remotas como o Servizo de Teledocencia e Vigo-tv, iniciativas que se desenvolven a través da área de Tecnoloxías da Información e Comunicacións (ATIC).

Trátase de servizos de complemento á docencia, baseado en Internet como contorna e que se dirixen, por unha banda, ao profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos e, por outra, ao alumnado preuniversitario que teña en mente cursar os seus estudos superiores.

Na Universidade da Coruña, a Facultade de Filoloxía será o centro de referencia onde se atopan igualmente as dependencias administrativas do Departamento de Filoloxía Inglesa, co-responsable do programa. Este centro dispón tamén de todos os recursos materiais e servizos que permiten o correcto desenvolvemento dos correspondentes ensinos.

Ademais, o Departamento ten acceso, a través dun dos seus grupos de investigación, a outros recursos básicos tal como o Middle English Compendium.

Como apoio á actividade docente presencial, a Universidade da Coruña pon a disposición do profesorado a plataforma informáticas de e-learning Moodle. O centro dispón tamén de servizo de reprografía atendido por unha empresa externa contratada pola Universidade, e varios puntos de autoservizo de reprografía. Por último, é preciso sinalar que o centro está preparado para o acceso aos diferentes pavillóns e servizos de todas as persoas que teñan algunha discapacidade, contando para iso con plataformas transportadoras e ramplas de entrada, así como ascensores con teclado numérico Braille.

Ademais dos recursos humanos e materiais dispoñibles en cada unha das universidades, os doctorandos participantes no programa beneficiaranse dos medios e servizos dispoñibles nas entidades e institucións coas que se ten convenio para a realización de tarefas de formación académica e investigadora. Tal como indícase no apartado 1.5, as universidades participantes colaboran de forma oficial con diversas universidades europeas e norteamericanas como editoriais, empresas privadas, organismos oficiais e centros de investigación como o Centro Ramón Piñeiro.

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título

Título Data de lectura Autoría Dirección
Os ecos do trauma: a revisión da Gran Guerra a través da ficción de mulleres irlandesas Mención doutoramento internacional 17/12/2024 Antía Román Sotelo Laura Maria Lojo Rodriguez

Coordinador/a
Margarita Estevez Saa

Secretario/a
Maria Paloma Nuñez Pertejo

Vogais
Patricia Fra Lopez
Laura Maria Lojo Rodriguez
Maria Jose Lopez Couso
Manuela Palacios Gonzalez
Ignacio Miguel Palacios Martinez
Noemí Pereira Ares

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

14,0

14,0

14,0

14,0

14,0

14,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

85,71

92,86

100,0

100,0

150,0

128,57

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

10,0

8,0

10,0

5,0

9,0

6,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

50,0

50,0

53,0

43,0

35,0

34,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

62,5

80,0

40,0

55,56

66,67

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,0

12,5

0,0

20,0

11,11

16,67

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,0

12,5

0,0

20,0

11,11

16,67

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,00

18,00

18,87

27,91

28,57

29,41

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,0

8,0

7,55

9,3

11,43

14,71

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

0,0

0,0

0,0

11,11

33,33

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

66,0

70,0

71,7

69,77

60,0

64,71

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

14,0

8,0

9,43

9,3

20,0

14,71

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

22,0

18,87

20,93

20,0

20,59

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

12,12

17,14

5,26

6,67

19,05

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

4,76

9,09

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

40,0

31,58

30,0

33,33

36,36

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,5

0,3333

0,1429

0,0

0,6667

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

58,0

52,0

56,0

53,0

56,0

55,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

2,2308

2,1667

2,4348

2,4091

2,5455

2,5

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,31

91,67

95,65

95,45

95,45

95,45

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

61,54

58,33

60,87

63,64

59,09

59,09

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

44,44

16,67

18,75

26,32

0,0

17,05

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

3,0

2,0

6,0

7,0

2,0

3,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

1,0

0,0

0,0

0,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

3,0

2,0

5,0

7,0

2,0

3,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,0986

4,9315

4,7342

4,6986

4,9233

4,747

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

-

2,7068

3,8466

-

5,2411

-

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

50,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

50,0

100,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

50,0

66,67

71,43

0,0

100,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

16,67

77,27

76,09

34,48

11,11

Os contidos desta páxina actualizáronse o 22.09.2023.