Ir o contido principal
STG

Programa de Doutoramento en Historia, Xeografía e Historia da Arte

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Artes e Humanidades
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.historiaxeografiaarte [at] usc.es

O Programa de Doutoramento en Historia, Xeografía e Historia do Arte, pretende completar as necesidades formativas dos doutorandos, a súa actualización metodolóxica e a iniciación á investigación mediante a realización da Tese Doutoral. Ofrécese aos doutorandos unha formación que os capacite para unha investigación básica e aplicada.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600500
Número prazas: 30

Coordinador-a do título:
Juan Manuel Monterroso Montero
juanmanuel.monterroso [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
03/06/2022

Códigos ISCED:
(220) Humanidades
(310) Ciencias sociales y del comportamiento
(0229) Humanidades (otros estudios)

Programa proposto pola maior parte da Facultade de Xeografía e Historia da USC para completar as súas tres titulacions, todas cunha acreditada traxectoria en docencia e investigación constatable na calidade dos Grupos de Investigación, no número de teses defendidas, de bolseiros e de proxectos de convocatorias competitivas, e nas relacións con institucións internacionais.

Ofrécese aos doutorandos unha formación que os capacite para unha investigación básica e aplicada. Os ámbitos preferentes son: Expresións artísticas e procesos históricos; Historia económica e social; Cultura, relixión e sociedade; Patrimonio Arquitectónico e urbanismo; Análise e xestión do territorio e da paisaxe; Patrimonio cultural e natural; Arqueoloxía e cultura material; Poder e instituciones, e Estudios de Xénero.

Estas liñas respostan a estándares internacionais e á investigación do profesorado, favorecendo o desenvolvemento de temas transversais e os enfoques multidisciplinares.

Sen complementos de formación:

- De forma xeral, poderán acceder a este programa de doutoramento, alumnos que cursasen algún máster adscrito á/ás rama/s de coñecemento Arte e Humanidades e Ciencias Sociais e ao/os ámbito/s de coñecemento Arquitectura, Construción, Edificación e Urbanismo, Ciencias Ambientais e Ecoloxía, Estudos de Xénero e Estudos Feministas, Historia do Arte, da Expresión Artística, Musicoloxía e Belas Artes, Historia, Arqueoloxía, Xeografía, Filosofía e Humanidades, Xornalismo e Comunicación Audiovisual.

- Tamén terán acceso os estudantes co título de DEA obtido a través dos programas “A Europa Medieval e Moderna: Territorio, sociedade e cultura” (RD 1393/2007), “Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade” (RD 1393/2007) e “Estudos sobre Historia da arte e da Música” (RD 1393/2007) Programa de xeografía Análise Territorial e Organización do Espazo en Galicia” (RD 1393/2007).

Outros perfís:

- No caso de outros perfís que non realizasen máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, iguais polo menos aos do máster que dá acceso directo, que serán 300 ECTS.

- Para calquera outro perfil a CAPD estudará os casos individualmente, podendo admitir ou non aos/as alumnos/as e establecendo complementos de formación en caso de ser necesario. Estes complementos non poderán superar os 15 ECTS.

Acceso

1) Con carácter xeral, para o acceso a un programa de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos españois de grao, ou equivalente, e de máster universitario.

2) Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión de un título universitario español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que habilite para o acceso ao máster, de acordo con o establecido no artigo 18 do R.D. 822/2021 e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios, dos que, polo menos 60, haberán de ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme a normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Devanditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente ao do título español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso aos estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme ás anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario que obtivese a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo con o procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, do 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3) Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme a anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento previa admisión, de acordo con o establecido no Regulamento de Estudos de Doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral na devandita lexislación para acceso a estudos de doutoramento.

4) Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión do Diploma de Estudos Avanzados obtido de acordo con o disposto no Real Decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcanzasen a suficiencia investigadora regulada no Real Decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5) Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión dun título de máster conforme ao Real Decreto 56/2005 ou do Real Decreto 822/2021, ou superasen 60 ECTS de estudos de máster.

6) Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios , dos que polo menos 60 haberán de ser de nivel de máster.

1) Un informe de viabilidade emitido por un/unha profesor/a no marco da liña de investigación á que se vincule.
2) Ademais, o/o alumno/para debe ter acreditado un nivel mínimo de coñecementos dalgún dos seguintes idiomas, inglés, portugués, francés, italiano ou alemán, equivalente ao nivel B1. O nivel esixido acreditarase coa correspondente certificación oficial das incluídas na listaxe de acreditacións recoñecidas polo Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC para os distintos niveis do Marco Común Europeo: https://www.usc.gal/es/servizos/clm/acreditacion/index.html

1. Expediente académico: 50%.

2. Experiencia investigadora previa e os seus resultados: 20%.

3. Experiencia profesional: 20%. (certificación de vida laboral, copia de contratos, becas, etc.)

4. Outros aspectos acreditados no currículo do candidato: 8%. (Estancias de investigación, cursos realizados e cursos impartidos relacionados coas liñas de investigación do programa. Coñecemento de lingua estranxeira de nivel B2 ou superior e coñecemento de outros idiomas distintos da lingua materna, etc. Débese presentar documentación xustificativa.

5. Carta de motivación: 2 %. (Motivación e aptitude, capacidade de comunicación, etc.)

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Asistencia a congresos, conferencias ou cursos

  • E5061A05

Taller de escritura, elaboración e preparación de un artigo científico

  • E5061A06

Estancias de investigación en centros de referencia nacionais ou estranxeiros.

  • E5061A07

Carreira científica, divulgación e comunicación social da investigación

  • E5061A08

Tecnoloxías da información

  • E5061A09

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Profesores Área
Xose Manuel Santos Solla
Xeografía Humana
Alberto Marti Ezpeleta
Xeografía Física
Marcos Carmelo Valcárcel Díaz
Xeografía Física
Ramon Blanco Chao
Xeografía Física
Pegerto Saavedra Fernandez
Historia Moderna
Carlos Ferras Sexto
Xeografía Humana
Rubén Camilo Lois González
Análise Xeográfica Rexional
Miguel Pazos Oton
Xeografía Humana
Jose Ignacio Vila Vazquez
Análise Xeográfica Rexional
Jose Antonio Aldrey Vazquez
Análise Xeográfica Rexional
Manuela Costa Casais
Xeografía Física
Brais Estevez Villarino
Análise Xeográfica Rexional
Maria De Los Angeles Piñeiro Antelo
Análise Xeográfica Rexional
Angel Miramontes Carballada
Xeografía Humana
Jesus Horacio Garcia Garcia
Xeografía Física
Lucrezia Lopez
Análise Xeográfica Rexional
Valerià Paül Carril
Análise Xeográfica Rexional
Juan Manuel Trillo Santamaria
Análise Xeográfica Rexional
Stefania Barca
Historia Contemporánea
Angel Rodes Bolumburu
Xeografía Física
Viviana Marcela Buitron Cañadas
Análise Xeográfica Rexional
Profesores Área
Jesus Angel Sanchez Garcia
Historia da Arte
Begoña Fernandez Rodriguez
Historia da Arte
Mª Dolores Barral Rivadulla
Historia da Arte
Miguel Tain Guzman
Historia da Arte
David Chao Castro
Historia da Arte
Fernando Pérez Rodríguez
Historia da Arte
Maria Dolores Fraga Sampedro
Historia da Arte
Juan Manuel Monterroso Montero
Historia da Arte
Gonzalo Francisco Fernandez Suarez
Ciencias e Técnicas Historiográficas
Ana Isabel Suarez Gonzalez
Ciencias e Técnicas Historiográficas
Miriam Elena Cortés López
Historia da Arte
Ana Perez Varela
Historia da Arte
Profesores Área
Mª Del Rocio Sanchez Ameijeiras
Historia da Arte
Xose Manuel Santos Solla
Xeografía Humana
Maria Del Carmen Saavedra Vazquez
Historia Moderna
Maria Del Mar Llinares Garcia
Prehistoria
Domingo Luis Gonzalez Lopo
Historia Moderna
Camilo Jesus Fernandez Cortizo
Historia Moderna
Mª Dolores Barral Rivadulla
Historia da Arte
Carlos Ferras Sexto
Xeografía Humana
Roberto Javier Lopez Lopez
Historia Moderna
Miguel Cabo Villaverde
Historia Contemporánea
Maria Jesus Souto Blanco
Historia Contemporánea
Ofelia Rey Castelao
Historia Moderna
Hortensio Sobrado Correa
Historia Moderna
Marco Virgilio Garcia Quintela
Historia Antiga
Pedro Manuel Lopez Barja De Quiroga
Historia Antiga
Isidro Dubert García
Historia Moderna
Gonzalo Francisco Fernandez Suarez
Ciencias e Técnicas Historiográficas
Ana Cabana Iglesia
Historia Contemporánea
Ana Isabel Suarez Gonzalez
Ciencias e Técnicas Historiográficas
Francisco Javier Gonzalez Garcia
Historia Antiga
Ana Maria Suarez Piñeiro
Historia Antiga
Israel Sanmartín Barros
Historia Medieval
Maria De Los Angeles Piñeiro Antelo
Análise Xeográfica Rexional
Margarita Barral Martinez
Historia Contemporánea
Xose Manoel Sanchez Sanchez
Historia Medieval
Maria Dolores Dopico Cainzos
Historia Antiga
Stefania Barca
Historia Contemporánea
Profesores Área
Mª Del Rocio Sanchez Ameijeiras
Historia da Arte
Jesus Angel Sanchez Garcia
Historia da Arte
Julio Vazquez Castro
Historia da Arte
Miguel Anxo Rodriguez Gonzalez
Historia da Arte
Begoña Fernandez Rodriguez
Historia da Arte
Maria De Fatima Diez Platas
Historia da Arte
Xose Nogueira Otero
Historia da Arte
Marta Cendon Fernandez
Historia da Arte
Miguel Tain Guzman
Historia da Arte
David Chao Castro
Historia da Arte
Fernando Pérez Rodríguez
Historia da Arte
Federico Antonio Lopez Silvestre
Historia da Arte
Maria Dolores Fraga Sampedro
Historia da Arte
Juan Manuel Monterroso Montero
Historia da Arte
Pedro De Llano Neira
Historia da Arte
Rosa Maria Rodriguez Porto
Historia da Arte
Miriam Elena Cortés López
Historia da Arte
Carme Lopez Calderon
Historia da Arte
Ana Perez Varela
Historia da Arte
Montserrat Capelan Fernandez
Música
Javier Gándara Feijóo
Música
Profesores Área
Maria Del Carmen Saavedra Vazquez
Historia Moderna
Domingo Luis Gonzalez Lopo
Historia Moderna
Camilo Jesus Fernandez Cortizo
Historia Moderna
Francisco Javier Garbayo Montabes
Música
Pegerto Saavedra Fernandez
Historia Moderna
Roberto Javier Lopez Lopez
Historia Moderna
Maria Jesus Souto Blanco
Historia Contemporánea
Ofelia Rey Castelao
Historia Moderna
Hortensio Sobrado Correa
Historia Moderna
Pedro Manuel Lopez Barja De Quiroga
Historia Antiga
Manuel Villanueva Acuña
Historia Antiga
Isidro Dubert García
Historia Moderna
Francisco Javier Gonzalez Garcia
Historia Antiga
Ana Maria Suarez Piñeiro
Historia Antiga
Israel Sanmartín Barros
Historia Medieval
Margarita Barral Martinez
Historia Contemporánea
Angel Miramontes Carballada
Xeografía Humana
Xose Manoel Sanchez Sanchez
Historia Medieval
Maria Dolores Dopico Cainzos
Historia Antiga
Maria Ines Gusman Correia Araujo Barbosa
Análise Xeográfica Rexional
Ismael Yrigoy Cadena
Análise Xeográfica Rexional
Profesores Área
Maria Del Mar Llinares Garcia
Prehistoria
Ramon Fabregas Valcarce
Prehistoria
María Pilar Prieto Martinez
Arqueoloxía
Jose Carlos Sanchez Pardo
Arqueoloxía
Miguel Carrero Pazos
Prehistoria
Olalla Lopez Costas
Arqueoloxía
Edgard Camaros Perez
Prehistoria

Os obxectivos específicos do Doutoramento son:

  • Responder as necesidades formativas de nivel superior en Galicia de unha maneira integral e capaz de achegar á sociedade unha investigación de primeira liña
  • Completar o ciclo académico en Xeografía, Historia e Historia da Arte.
  • Cubrir as necesidades dos estudantes e dos bolseiros, non só das titulacións da Facultade de Xeografía e Historia ou da USC, se non tamén de outros eidos académicos europeos e extraeuropeos.
  • Desenvolver unha investigación básica e aplicada para a que se conta con unha gran potencialidade en recursos humanos.
  • Dar prioridade a liñas de investigación punteiras relacionadas con proxectos de diferente nivel- autonómicos, estatais e europeos: : Expresións artísticas e procesos históricos, Historia económica e social, Cultura relixión e sociedade, Patrimonio arquitectónico e urbanismo, análise e xestión do territorio e da paisaxe, patrimonio cultural e natural, Arqueoloxía e cultura material, Poder e Institucións, e Estudios de Xénero.

Programa proposto pola maior parte da Facultade de Xeografía e Historia da USC para completar as súas tres titulacions, todas cunha acreditada traxectoria en docencia e investigación constatable na calidade dos Grupos de Investigación, no número de teses defendidas, de bolseiros e de proxectos de convocatorias competitivas, e nas relacións con institucións internacionais.

Ofrécese aos doutorandos unha formación que os capacite para unha investigación básica e aplicada. Os ámbitos preferentes son: Expresións artísticas e procesos históricos; Historia económica e social; Cultura, relixión e sociedade; Patrimonio Arquitectónico e urbanismo; Análise e xestión do territorio e da paisaxe; Patrimonio cultural e natural; Arqueoloxía e cultura material; Poder e instituciones, e Estudios de Xénero.

Estas liñas respostan a estándares internacionais e á investigación do profesorado, favorecendo o desenvolvemento de temas transversais e os enfoques multidisciplinares.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca de os seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

  • Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica
  • Atopar as preguntas craves que hai que responder para resolver un problema complexo.
  • Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no seu ámbito de coñecemento
  • Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar
  • Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada
  • A crítica e defensa intelectual de solucións.

Outras competencias

  • Dominio dos métodos e técnicas de investigación en Historia
  • Dominio dos métodos e técnicas de investigación en Xeografía
  • Dominio dos métodos e técnicas de investigación en Historia da Arte
  • Dominio dos métodos e técnicas na liña de investigación do Programa á que se adscriba o Proxecto de Tese

• Dominio dos métodos e técnicas de investigación historia
• Dominio dos métodos e técnicas de investigación en xeografía e ordenación do territorio.
• Dominio dos métodos e técnicas de investigación en historia da arte, música e cinema.
• Dominio dos métodos e técnicas na liña de investigación do programa á que se adscriba o proxecto de tese.

O perfil dos egresados do programa permitiralles ingresar, entre outros, en sectores socio-profesionais como a docencia universitaria, centros de investigación públicos e privados, empresas do sector empresas e organismos públicos encargados da xestión do patrimonio cultural e natural, empresas e
institucións de análises e previsión social, e medios de comunicación. En todos estes sectores, os
estudantes do programa poderán realizar tarefas do máis alto nivel, creando coñecementos orixinais que
contribúan ao avance de pre e posgrao na disciplina, ampliando e fortalecendo as súas competencias
para a transmisión de coñecementos nos ámbitos da historia, xeografía e historia da arte.

Este programa de doutoramento ten como principais saídas profesionais as seguintes:
• Docencia superior dentro de l’EEES
• Investigación
• Xornalismo especializado
• Museos, galerías e centros de arte.
• Arquivos, bibliotecas, fonotecas e filmotecas.
• Xestión e asesoría cultural.
• Formación de investigadores e docentes de centros de investigación e universitarios.
• Persoal técnico e consultores de centros de estudos da administración pública, empresas, organizacións internacionais, fundacións, ONG, asociacións,etc...
• Distintos departamentos da administración pública municipais, autonómicas e nacionais (Cultura, Obras públicas, Urbanismo, Medio Ambiente, Agricultura, etc...)

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Juan Manuel Monterroso Montero

Secretario/a
María Pilar Prieto Martinez

Vogais
Ramon Blanco Chao
Rubén Camilo Lois González
Francisco Javier Garbayo Montabes
Roberto Javier Lopez Lopez
Pedro Manuel Lopez Barja De Quiroga
Xose Nogueira Otero

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

29,0

30,0

30,0

30,0

30,0

30,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

165,52

140,0

153,33

153,33

150,0

136,67

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

30,0

32,0

31,0

29,0

30,0

25,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

193,0

191,0

185,0

176,0

161,0

140,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

65,63

77,42

82,76

56,67

48,0

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

26,67

6,25

22,58

31,03

10,0

20,0

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

3,13

22,58

24,14

10,0

16,0

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,67

6,25

3,23

6,9

0,0

4,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,92

10,47

11,35

11,36

10,56

15,00

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,18

5,24

4,86

5,11

4,35

5,0

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

54,4

50,26

51,89

50,57

52,8

55,0

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

13,47

15,18

15,14

13,64

13,04

13,57

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

32,12

34,55

32,97

35,8

34,16

31,43

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

14,29

8,33

8,33

15,73

23,53

10,39

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,95

1,04

2,08

0,0

5,88

5,19

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

26,04

28,13

37,08

41,18

44,16

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,3684

0,5455

0,2353

0,3158

0,4167

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

164,0

169,0

180,0

169,0

180,0

160,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

2,7333

2,9138

3,0508

2,9138

3,1579

3,1373

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

90,0

93,1

91,53

89,66

94,74

96,08

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

75,0

77,59

72,88

70,69

80,7

74,51

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,02

6,61

6,92

9,38

9,57

10,84

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,11

19,3

18,03

26,53

31,58

17,33

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

9,0

19,0

22,0

17,0

19,0

12,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

77,78

94,74

95,45

94,12

84,21

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

22,22

5,26

4,55

5,88

15,79

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

3,0

5,0

2,0

6,0

4,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

7,0

13,0

16,0

11,0

12,0

8,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

2,0

3,0

1,0

4,0

1,0

0,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,6477

4,1897

4,7995

4,4764

4,4829

4,5679

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

2,4938

4,3205

4,2282

4,0051

4,7479

5,3178

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

88,89

21,05

4,55

11,76

10,53

8,33

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

77,78

78,95

86,36

82,35

89,47

83,33

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,11

26,32

45,45

35,29

57,89

58,33

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

30,06

33,73

52,1

20,59

24,56

Os contidos desta páxina actualizáronse o 01.08.2024.