Ir o contido principal
STG

Programa de Doutoramento en Medicina e Sanidade Veterinaria

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Lugo
Contacto
pd.medicinaveterinaria [at] usc.es

O Programa de Doutoramento en Medicina e Sanidade Veterinaria provén da actualización daquel primeiro Programa de Doutoramento no Campus de Lugo denominado Introdución á Investigación en Patoloxía Animal (1989) ás distintas lexislacións estatais e autonómicas dos estudos de doutoramento, e que o seu fin fundamental foi formar doutores que puideran desenvolver os máis altos postos académicos, administrativos e profesionais; esta afirmación a confirman os excelentes currículos dos doutorandos egresados no noso Departamento.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600508
Número prazas: 16

Coordinador-a do título:
Ceferino Manuel Lopez Sandez
c.lopez [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
22/06/2021

Códigos ISCED:
(641) Veterinaria
(420) Ciencias de la vida
(0841) Veterinaria

O Programa de Doutoramento en Medicina e Sanidade Veterinaria provén da actualización daquel primeiro Programa de Doutoramento no Campus de Lugo denominado Introdución á Investigación en Patoloxía Animal (1989) ás distintas lexislacións estatais e autonómicas dos estudos de doutoramento, e que o seu fin fundamental foi formar doutores que puideran desenvolver os máis altos postos académicos, administrativos e profesionais; esta afirmación a confirman os excelentes currículos dos doutorandos egresados no noso Departamento.

O Programa forma doutores pero tamén persoas, que saiban desenvolverse no amplo eido da Veterinaria, para desenvolver os seus coñecementos así como para obter no futuro outros novos, que permitan a estes doutores ser líderes e persoas de confianza nas grandes empresas, administración e educación. Todo iso conséguese facendo atrainte a busca do coñecemento xeral e específico, estimular a crítica e o buscar as solucións ao problema formulado.

Todo isto baseado na comunicación e no respecto mutuo profesor - doutorando, e como é normal no currículo de cada un dos profesores que forman o claustro docente do doutoramento, recoñecido polos seus amplos méritos investigadores, docentes e asistenciais.

O Programa forma doutores pero tamén persoas, que saiban desenvolverse no amplo eido da Veterinaria, para desenvolver os seus coñecementos así como para obter no futuro outros novos, que permitan a estes doutores ser líderes e persoas de confianza nas grandes empresas, administración e educación. Todo iso conséguese facendo atraínte a busca do coñecemento xeral e específico, estimular a crítica e o buscar as solucións ao problema formulado. Todo isto baseado na comunicación e no respecto mutuo profesor - doutorando, e como é normal no currículo de cada un dos profesores que forman o claustro docente do doutoramento, recoñecido polos seus amplos méritos investigadores, docentes e asistenciais.

Grupos de investigación:

GI-1702 Investigación en Sanidade Animal: Galicia.

GI-1705 Metabolismo y Patología Animal.  

GI-1704 Reproducción y Obstetricia.  

GI-2120 Control de los parásitos en animales y personas: diagnóstico, prevención y tratamiento.

GI-1628 Higiene, Inspección y Control de Alimentos.

GI-1735 Toxicología-Lugo.  

GI-1729 Recursos zoogenéticos y sus producciones.  

GI-1682 Toxinas marinas: mecanismos de transducción, usos terapéuticos y métodos de detección.

Sen complementos de formación:

1. Estar en posesión dos títulos de Grao en Veterinaria, Medicina, Farmacia, Bioloxía, Bioquímica, Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos ou outros títulos que a Comisión Académica estude e considere aceptables e un Título de máster que a Comisión considere adecuados.

2. Tamén terán acceso os estudantes con suficiencia investigadora ou co título de DEA obtidos a través dos programas anteriores de Doutoramento en Medicina e Sanidade Veterinaria da USC.

3. Graduados en Veterinaria, con 300 créditos ECTS e que realizasen na materia de traballo fin de grao un traballo de investigación, equivalente en valor formativo aos créditos en investigación procedentes dos estudos de máster.

4. Estar en posesión doutro título español de doutor en áreas equivalentes obtido conforme a anteriores ordenacións universitarias.

Outros perfís:

• Para calquera outro perfil a CAPD estudará os casos individualmente, podendo admitir ou non aos/as alumnos/as e establecendo complementos de formación en caso de ser necesario. Estes complementos non poderán superar os 15 ECTS.

• En concreto, os alumnos do doutoramento que non presenten un grao de 300 créditos, e tendo en conta a obrigación de complementalo cun máster, a CAPD recomenda a realización dos másteres máis próximos en temario ao do propio programa; en concreto os alumnos dispoñen no Campus Terra a posibilidade de realizar os seguintes másteres; ademais, os graos no campus de Santiago tamén imparten másteres que poden complementar aos alumnos fose do ARROLAS 3 para lograr os 300 créditos no seu grao e incorporar coñecementos básicos para a investigación.

• Ademais, se a CAPD o considerase oportuno, poderase indicar aos solicitantes da incorporación ao programa a matrícula extraordinaria nas materias de grao que considerase oportunas, seguindo as indicacións das Normas Xerais de Matrícula da USC. Devanditos complementos terán, a efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento. No caso de realizarse con carácter previo, o seu desenvolvemento non computará a efectos do límite temporal establecido para a realización da tese.

• Por último, os alumnos que amplíen a súa formación para a realización da súa tese doutoral (investigación, estatística, ...) poderán alcanzar estes obxectivos cos complementos de formación que este programa de doutoramento ten deseñado para iso.

Titulacións estranxeiras:

• Os estudantes con títulos estranxeiros sen homologar poderán solicitar a admisión no programa de doutoramento sempre que se acredite un nivel de formación equivalente ao de título de máster universitario que faculte no país expedidor do título para o acceso aos estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo nin o recoñecemento a outros efectos que os de acceso a estes ensinos.

Acceso

1) Con carácter xeral, para o acceso a un programa de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos españois de grao, ou equivalente, e de máster universitario.

2) Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que habilite para o acceso ao máster, de acordo con o establecido no artigo 18 do R.D. 822/2021 e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios , dos que, polo menos 60, haberán de ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título universitario de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme a normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Devanditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título universitario dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente ao do título español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso aos estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme ás anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario que obtivese a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo con o procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, do 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3) Os doutorandos que iniciarán o seu programa de doutoramento conforme a anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento previa admisión, de acordo con o establecido no Regulamento de Estudos de Doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral na devandita lexislación para acceso a estudos de doutoramento.

4) Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión do Diploma de Estudos Avanzados obtido de acordo con o disposto no Real Decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcanzasen a suficiencia investigadora regulada no Real Decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5) Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión dun título de máster o conforme ao Real Decreto 56/2005 ou do Real Decreto 822/2021, ou superasen 60 ECTS de estudos de máster.

6) Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios, dos que polo menos 60 haberán de ser de nivel de máster.

1. Un informe de viabilidade emitido por un/unha profesor/a no marco da liña de investigación á que se vincule.
2. Os alumnos de doutoramento deben ter unhas competencias mínimas lingüísticas en galego ou castelán. O/o alumno/para debe ter acreditado un nivel mínimo de coñecementos de inglés equivalente ao nivel B1. O nivel de inglés acreditarase coa correspondente certificación oficial das incluídas na listaxe de acreditacións recoñecidas polo Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC para os distintos niveis do Marco Común Europeo: https://www.usc.gal/es/servizos/clm/acreditacion/index.html .

1. Expediente académico (20%).

2. Experiencia investigadora previa e os seus resultados (20%). Débese presentar documentación xustificativa.

3. Adecuación do proxecto de investigación (20%).

4. Experiencia profesional (10%). Débese presentar documentación xustificativa (certificación de vida laboral, copia de contratos, bolsas etc.)

5. Outros aspectos acreditados no currículo do candidato (10%). Débese presentar documentación xustificativa (Estancias de investigación, cursos realizados e cursos impartidos relacionados coas liñas de investigación do programa, coñecemento de lingua estranxeira de nivel C1 ou superior e coñecemento doutros idiomas distintos da lingua materna etc.)

6. Entrevista persoal (10%). Realizaríase no caso de que os outros criterios non fosen suficientes para seleccionar os alumnos que solicitan a admisión.

7. Outros (10%): coñecementos acreditados do uso de software estatístico, edición de imaxe e vídeo, xestores de bibliografía e bases de datos científicas.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Estatística científica con algoritmos R

  • E2091A11

Introdución á análise de redes utilizando R. Aplicación á epidemioloxía veterinaria

  • E2091A12

Ferramentas dixitais de apoio para desenvolver artigos científicos

  • E2091A13

Deseño e preparación de presentacións

  • E2091A14
Profesores Área
Pablo Diez Baños
Sanidade Animal
Gonzalo Fernández Rodríguez
Sanidade Animal
María Patrocinio Morrondo Pelayo
Sanidade Animal
Rosario Panadero Fontán
Sanidade Animal
Ceferino Manuel Lopez Sandez
Sanidade Animal
Alberto Prieto Lago
Produción Animal
Pablo Díaz Fernández
Sanidade Animal
José Manuel Diaz Cao
Sanidade Animal
Gonzalo López Lorenzo
Sanidade Animal
Susana Remesar Alonso
Sanidade Animal
Profesores Área
Cristina Castillo Rodríguez
Medicina e Cirurxía Animal
María Marta López Alonso
Medicina e Cirurxía Animal
Marta Ines Miranda Castañon
Ciencias Clínicas Veterinarias
Joaquin Ricardo Hernandez Bermudez
Medicina e Cirurxía Animal
Jose Luis Benedito Castellote
Medicina e Cirurxía Animal
Victor Pereira Lestayo
Medicina e Cirurxía Animal
Rodrigo Muiño Otero
Medicina e Cirurxía Animal
Profesores Área
Luis Miguel Botana Lopez
Farmacoloxía
Maria Carmen Louzao Ojeda
Farmacoloxía
Maria Amparo Alfonso Rancaño
Farmacoloxía
Maria Mercedes Camiña Garcia
Fisioloxía
Maria Del Carmen Vale Gonzalez
Farmacoloxía
Natalia Vilariño Del Río
Farmacoloxía
Jesús María González Jartín
Farmacoloxía
Profesores Área
Cristina Asuncion Fente Sampayo
Nutrición e Bromatoloxía
Carlos Manuel Franco Abuin
Nutrición e Bromatoloxía
Alberto Cepeda Sáez
Nutrición e Bromatoloxía
Maria Julia Melgar Riol
Toxicoloxía
Beatriz Isabel Vázquez Belda
Nutrición e Bromatoloxía
Patricia Regal López
Nutrición e Bromatoloxía
Jose Manuel Miranda Lopez
Nutrición e Bromatoloxía
Alexandre Lamas Freire
Nutrición e Bromatoloxía
Carolina Graciela Nebot Garcia
Nutrición e Bromatoloxía
Alejandra Cardelle Cobas
Nutrición e Bromatoloxía
Profesores Área
Rita Sánchez-Andrade Fernández
Sanidade Animal
Adolfo Paz Silva
Sanidade Animal
Maria Sol Arias Vazquez
Sanidade Animal
Jose Angel Hernandez Malagon
Medicina e Cirurxía Animal
Cristiana Filipa Cazapal Monteiro
Sanidade Animal
Profesores Área
Luís Ángel Quintela Arias
Medicina e Cirurxía Animal
Antonio Iglesias Becerra
Produción Animal
Ana Isabel Peña Martínez
Medicina e Cirurxía Animal
Juan José Becerra González
Medicina e Cirurxía Animal
Pedro José García Herradón
Medicina e Cirurxía Animal

O Programa forma doutores pero tamén persoas, que saiban desenvolverse no amplo eido da Veterinaria, para desenvolver os seus coñecementos así como para obter no futuro outros novos, que permitan a estes doutores ser líderes e persoas de confianza nas grandes empresas, administración e educación.

O Programa de Doutoramento en Medicina e Sanidade Veterinaria provén da actualización daquel primeiro Programa de Doutoramento no Campus de Lugo denominado Introdución á Investigación en Patoloxía Animal (1989) ás distintas lexislacións estatais e autonómicas dos estudos de doutoramento, e que o seu fin fundamental foi formar doutores que puideran desenvolver os máis altos postos académicos, administrativos e profesionais; esta afirmación a confirman os excelentes currículos dos doutorandos egresados no noso Departamento.

O Programa forma doutores pero tamén persoas, que saiban desenvolverse no amplo eido da Veterinaria, para desenvolver os seus coñecementos así como para obter no futuro outros novos, que permitan a estes doutores ser líderes e persoas de confianza nas grandes empresas, administración e educación. Todo iso conséguese facendo atrainte a busca do coñecemento xeral e específico, estimular a crítica e o buscar as solucións ao problema formulado.

Todo isto baseado na comunicación e no respecto mutuo profesor - doutorando, e como é normal no currículo de cada un dos profesores que forman o claustro docente do doutoramento, recoñecido polos seus amplos méritos investigadores, docentes e asistenciais.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, por en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

  • Desenvolver unha cultura e actitude ética e responsable en aspectos como a investigación animal e humana, a xestión de datos e as publicacións
  • Especialización en aspectos biomédicos, ecolóxicos e biotecnolóxicos
  • Formación avanzada en técnicas de investigación e capacidade de liderado para dirixir equipos multidisciplinares competitivos tanto en contextos académicos como profesionais
  • Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito das ciencias veterinarias
  • Ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do ámbito das ciencias veterinarias
  • Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional no ámbito das Ciencias Veterinarias

• Desenvolver unha cultura e actitude ética e responsable en aspectos como a investigación animal e humana, a xestión de datos e as publicacións.
• Especialización en aspectos biomédicos, ecolóxicos e biotecnolóxicos.
• Formación avanzada en técnicas de investigación e capacidade de liderado para dirixir equipos multidisciplinares competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
• Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito das ciencias veterinarias.
• Ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do ámbito das ciencias veterinarias
• Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional no ámbito das Ciencias Veterinarias.

Este programa de doutoramento permite formar profesionais altamente cualificados, cun perfil demandado por distintos sectores da sociedade. Un elevado número dos titulados atopan colocación no campo da docencia e a investigación, sobre todo como profesores de distintas universidades. Tamén podemos destacar a demanda do sector industrial polos alumnos formados neste programa de doutoramento, co fin de achegar a investigación e innovación ás empresas agrogandeiras que lles permiten mellorar a súa competitividade. Finalmente, tamén é interesante apuntar a creación de empresas tecnolóxicas e Start-Ups por parte dalgúns alumnos que realizaron o seu doutoramento dentro do Programa de Medicina e Sanidade Veterinaria.

En resumo, este programa de doutoramento permite abrir novas portas laborais, máis especializadas e con maior proxección aos futuros alumnos egresados.

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado sete da Memoria do Título

Título Data de lectura Autoría Dirección
Detección de micotoxinas reguladas, emerxentes e modificadas na cadea alimentaria. Tese por compendio de publicacións 16/12/2024 Ines Rodriguez Cañas Maria Amparo Alfonso Rancaño
Jesús María González Jartín

Coordinador/a
Ceferino Manuel Lopez Sandez

Secretario/a
Juan José Becerra González

Vogais
Jose Luis Benedito Castellote
Alberto Prieto Lago
Jose Manuel Miranda Lopez
Maria Amparo Alfonso Rancaño
Cristiana Filipa Cazapal Monteiro
Victor Pereira Lestayo

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

16,0

16,0

16,0

16,0

16,0

16,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

31,25

43,75

62,5

37,5

68,75

75,0

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

5,0

7,0

8,0

6,0

11,0

10,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

39,0

42,0

43,0

42,0

41,0

42,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

57,14

0,0

33,33

9,09

30,0

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

14,29

0,0

16,67

0,0

20,0

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

14,29

0,0

16,67

0,0

20,0

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,77

23,81

25,58

23,81

14,63

19,05

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

2,38

2,44

4,76

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

38,46

30,95

34,88

40,48

43,9

40,48

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,51

9,52

13,95

9,52

19,51

23,81

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

41,03

59,52

51,16

50,0

36,59

35,71

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

23,08

13,33

5,88

11,11

5,88

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

7,69

13,33

11,76

5,56

17,65

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

22,22

14,29

10,0

16,67

52,94

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

1,0

1,0

0,8571

0,6667

1,0

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

77,0

80,0

116,0

112,0

111,0

113,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

3,2083

3,3333

4,0

3,7333

3,8276

3,7667

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

96,67

100,0

96,67

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

95,83

96,55

86,67

89,66

90,0

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

13,64

12,77

8,82

12,5

16,28

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

33,33

22,22

16,67

21,05

26,67

17,02

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

1,0

3,0

2,0

7,0

6,0

4,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

66,67

50,0

57,14

66,67

25,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

33,33

50,0

42,86

33,33

75,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

0,0

1,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

1,0

2,0

1,0

5,0

6,0

3,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

0,0

1,0

1,0

1,0

0,0

1,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

-

4,4384

2,9589

3,8877

4,9274

-

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

2,9589

2,9589

5,2904

4,0548

4,8212

4,4623

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

33,33

50,0

14,29

0,0

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

66,67

50,0

14,29

33,33

50,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

20,59

47,5

55,56

6,45

16,67

Os contidos desta páxina actualizáronse o 13.12.2023.