Cursos de formación avanzada
- E1121A01
A misión deste Programa é formar os mellores profesionais e investigadores no ámbito das Ciencias, Tecnoloxías e Xestión do Mar nas súas diferentes aplicacións científicas, técnicas, económicas e sociais, que xere investigación de calidade e impacto internacional e que proporcione á industria as mellores ferramentas para mellorar a súa competitividade a escala global.
Número prazas: 10
O programa nace dentro do CEI Campus do Mar. É un programa de doutoramento internacional e transfronterizo que ofertan as universidades integrantes do Campus do Mar: en Galicia (España) as universidades da Coruña, Santiago de Compostela e Vigo, e no norte de Portugal as universidades de Aveiro, Minho e Tras-Os-Móntes e Alto Douro e a universidade de Porto.
Ademais destas universidades, a este Programa de doutoramento únense os organismos públicos de investigación españois CSIC (Consello Superior de Investigacións Científicas) e IEO (Instituto Español de Oceanografía), cos seus centros de investigación mariña situados en Galicia, Instituto de Investigacións Mariñas-CSIC e centros do IEO de Vigo e A Coruña.
Número prazas: 10
O programa nace dentro do CEI Campus do Mar. É un programa de doutoramento internacional e transfronterizo que ofertan as universidades integrantes do Campus do Mar: en Galicia (España) as universidades da Coruña, Santiago de Compostela e Vigo, e no norte de Portugal as universidades de Aveiro, Minho e Tras-Os-Móntes e Alto Douro e a universidade de Porto.
Ademais destas universidades, a este Programa de doutoramento únense os organismos públicos de investigación españois CSIC (Consello Superior de Investigacións Científicas) e IEO (Instituto Español de Oceanografía), cos seus centros de investigación mariña situados en Galicia, Instituto de Investigacións Mariñas-CSIC e centros do IEO de Vigo e A Coruña.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Sebastian Villasante Larramendi |
Economía Aplicada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Sebastian Villasante Larramendi |
Economía Aplicada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Manuel Rey Mendez |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Maria Isabel Bandin Matos |
Microbioloxía |
Carlos Rodriguez Osorio |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Manuel Rey Mendez |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Vicente Pérez Muñuzuri |
Física da Materia Condensada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
O programa nace dentro do CEI Campus do Mar. É un programa de doutoramento internacional e transfronterizo que ofertan as universidades integrantes do Campus do Mar: en Galicia (España) as universidades da Coruña, Santiago de Compostela e Vigo, e no norte de Portugal as universidades de Aveiro, Minho e Tras Móntesvos e Alto Douro e a universidade de Porto.
Ademais destas universidades, a este Programa de doutoramento únense os organismos públicos de investigación españois CSIC (Consello Superior de Investigacións Científicas) e IEO (Instituto Español de Oceanografía), cos seus centros de investigación mariña situados en Galicia, Instituto de Investigacións Mariñas-CSIC e centros do IEO de Vigo e A Coruña.
A misión deste Programa é formar os mellores profesionais e investigadores no ámbito das Ciencias, Tecnoloxías e Xestión do Mar nas súas diferentes aplicacións científicas, técnicas, económicas e sociais, que xere investigación de calidade e impacto internacional e que proporcione á industria as mellores ferramentas para mellorar a súa competitividade a escala global.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
15 |
- |
- |
- |
10,0 |
10,0 |
ID-02 Demanda Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
40 |
- |
- |
- |
90,0 |
80,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
3 |
0 |
0 |
0 |
5,0 |
4,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
21 |
13 |
12 |
8 |
14,0 |
16,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
- |
- |
- |
20,0 |
75,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
25,0 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
0,0 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
25,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
- |
71,43 |
62,50 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,29 |
15,38 |
16,67 |
12,5 |
28,57 |
31,25 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
- |
- |
- |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,95 |
76,92 |
75 |
62,5 |
57,14 |
62,5 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,52 |
15,38 |
16,67 |
25 |
42,86 |
31,25 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,52 |
7,69 |
8,33 |
12,5 |
0,0 |
6,25 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
17,65 |
20 |
11,11 |
0 |
50,0 |
10,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
10,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
25 |
33,33 |
- |
- |
30,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1 |
1 |
0,67 |
0 |
1,0 |
0,0 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
109 |
111 |
125 |
119 |
16,0 |
16,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,63 |
3,7 |
4,31 |
4,1 |
4,0 |
4,0 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,67 |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
86,67 |
89,66 |
79,31 |
100,0 |
100,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,57 |
10,81 |
10,81 |
10 |
45,45 |
33,33 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
16,67 |
16,67 |
33,33 |
16,67 |
66,67 |
17,05 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
2 |
2 |
3 |
2 |
1,0 |
1,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
1 |
1 |
1 |
2 |
0,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
1 |
1 |
2 |
0 |
1,0 |
1,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,83 |
3,95 |
4,93 |
4,93 |
2,9589 |
4,4219 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
50 |
0 |
0 |
100,0 |
0,0 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude” Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
66,67 |
100 |
0,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
50 |
66,67 |
0 |
0,0 |
100,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
58,82 |
0 |
30 |
33,33 |
9,09 |
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Sebastian Villasante Larramendi |
Economía Aplicada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Sebastian Villasante Larramendi |
Economía Aplicada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Manuel Rey Mendez |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Maria Isabel Bandin Matos |
Microbioloxía |
Carlos Rodriguez Osorio |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Maria Luz Perez-Paralle Mera |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Antonio Juan Pazos Castelos |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Manuel Rey Mendez |
Bioquímica e Bioloxía Molecular |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Vicente Pérez Muñuzuri |
Física da Materia Condensada |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|
O programa nace dentro do CEI Campus do Mar. É un programa de doutoramento internacional e transfronterizo que ofertan as universidades integrantes do Campus do Mar: en Galicia (España) as universidades da Coruña, Santiago de Compostela e Vigo, e no norte de Portugal as universidades de Aveiro, Minho e Tras Móntesvos e Alto Douro e a universidade de Porto.
Ademais destas universidades, a este Programa de doutoramento únense os organismos públicos de investigación españois CSIC (Consello Superior de Investigacións Científicas) e IEO (Instituto Español de Oceanografía), cos seus centros de investigación mariña situados en Galicia, Instituto de Investigacións Mariñas-CSIC e centros do IEO de Vigo e A Coruña.
A misión deste Programa é formar os mellores profesionais e investigadores no ámbito das Ciencias, Tecnoloxías e Xestión do Mar nas súas diferentes aplicacións científicas, técnicas, económicas e sociais, que xere investigación de calidade e impacto internacional e que proporcione á industria as mellores ferramentas para mellorar a súa competitividade a escala global.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
15 |
- |
- |
- |
10,0 |
10,0 |
ID-02 Demanda Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
40 |
- |
- |
- |
90,0 |
80,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
3 |
0 |
0 |
0 |
5,0 |
4,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
21 |
13 |
12 |
8 |
14,0 |
16,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
- |
- |
- |
20,0 |
75,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
25,0 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
0,0 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
25,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
- |
71,43 |
62,50 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,29 |
15,38 |
16,67 |
12,5 |
28,57 |
31,25 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
- |
- |
- |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,95 |
76,92 |
75 |
62,5 |
57,14 |
62,5 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,52 |
15,38 |
16,67 |
25 |
42,86 |
31,25 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,52 |
7,69 |
8,33 |
12,5 |
0,0 |
6,25 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
17,65 |
20 |
11,11 |
0 |
50,0 |
10,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
10,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
25 |
33,33 |
- |
- |
30,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1 |
1 |
0,67 |
0 |
1,0 |
0,0 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
109 |
111 |
125 |
119 |
16,0 |
16,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,63 |
3,7 |
4,31 |
4,1 |
4,0 |
4,0 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,67 |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
86,67 |
89,66 |
79,31 |
100,0 |
100,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,57 |
10,81 |
10,81 |
10 |
45,45 |
33,33 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
16,67 |
16,67 |
33,33 |
16,67 |
66,67 |
17,05 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
2 |
2 |
3 |
2 |
1,0 |
1,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
1 |
1 |
1 |
2 |
0,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
1 |
1 |
2 |
0 |
1,0 |
1,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,83 |
3,95 |
4,93 |
4,93 |
2,9589 |
4,4219 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
50 |
0 |
0 |
100,0 |
0,0 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude” Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
66,67 |
100 |
0,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
50 |
66,67 |
0 |
0,0 |
100,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
58,82 |
0 |
30 |
33,33 |
9,09 |