Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de docencia Galego (0.00%)
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
- Coñecemento e comprensión do concepto de diversidade dentro das organizacións.
- Entender de que maneira pódese xestionar a diversidade.
- Entender cal pode ser o valor da diversidade organizacional.
- Saber afrontar os cambios culturais que provoca xestionar a diversidade eficazmente.
- Asumir os retos e entender os beneficios de xestionar a diversidade nas organizacións.
- Saber implantar programas de xestión da diversidade nas organizacións.
- Saber levar a cabo auditorías sobre xestión da diversidade organizacional.
- Sensibilidade sobre o trato con dignidade e respecto ás persoas.
- Capacidade de comunicación e, en particular, de presentación e de argumentación.
1.- Que é a diversidade.
2.- A xestión da diversidade.
3.- Beneficios de xestionar a diversidade.
4.- Proceso de xestión da diversidade.
5.- Auditoría da diversidade.
Alonso Raya, A. M., y Heres, G. (2009). La gestión de la diversidad en las empresas españolas. Madrid: Fundación Escuela de Organizacion Industrial.
de Anca, C., Vega, A. V., y Vázquez, A. (2007). La gestión de la diversidad en la organización global: Hacia un nuevo valor de empresa Pearson Educación.
Keil, M., Amershi, B., Holmes, S., Jablonski, H., Lüthi, E., Matoba, K., . . . von Unruh, K. (2007). Manual de formación en gestión de la diversidad IDM.
Observatorio Español del Racismo y la Xenofobia. (2011). Guía para la gestión de la diversidad en entornos profesionales. Madrid: Observatorio Español del Racismo y la Xenofobia.
Pin Arboledas, J. R., García-Lombardía, P., y Gallifa de Irujo, A. (2007). Libro blanco sobre la gestión de la diversidad en las empresas españolas : retos, oportunidades y buenas prácticas. Barcelona: IESE Business School.
Red Acoge. (2011). El plan de gestión de la diversidad en la empresa
Thomas, R. (2010). World class diversity management: A strategic approach. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, Inc.
Poderase recomendar bibliografía específica para os distintos contidos.
BÁSICAS E XERAIS
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
CG1 - Exercitar con eficiencia e eficacia a actividade profesional no ámbito da xestión de negocios e a actividade comercial das PEMEs.
CG2 - Interpretar a contorna, os elementos e as relacións que conforman a realidade económica, empresarial e comercial nos mercados crecentemente globalizados.
CG5 - Comunicar información, e expresar con fluidez e corrección, facendo uso do razoamento e a capacidade crítica, argumentos, problemas e propostas de solución a cuestións de índole empresarial e comercial tanto a un público especializado como non especializado, facendo uso tanto da linguaxe verbal e escrita como dos medios e novas tecnoloxías de presentación de datos, información e coñecemento.
CG6 - Desenvolver as habilidades de aprendizaxe necesarias para continuar a súa formación cun alto grao de autonomía ao longo da súa vida profesional, así como para emprender estudos especializados nas distintas áreas relacionadas co exercicio profesional e o desenvolvemento persoal.
CG9 - Abordar a súa actividade profesional desde o respecto e promoción dos dereitos fundamentais das persoas, cunha visión ética, global e multicultural, inculcando valores democráticos, de igualdade de oportunidades e respecto á pluralidade de ideas, persoas e situacións.
TRANSVERSAIS
CT1 - Análise e síntese.
CT2 - Organización e planificación.
CT3 - Xestión do tempo, dando prioridade a tarefas críticas e ao cumprimento dos prazos establecidos.
CT7 - Resolución de problemas.
CT8 - Toma de decisións.
CT9 - Razoamento crítico.
CT10 - Autonomía na aprendizaxe.
CT11 - Traballo en equipo.
CT12 - Sentido ético.
CT13 - Negociación e tratamento de conflitos.
CT14 - Capacidade de relación interpersoal nun contexto profesional.
CT15 - Capacidade para asumir riscos e rapidez de reacción.
CT16 - Capacidade para actuar con responsabilidade social e con carácter cívico.
CT17 - Iniciativa, espírito emprendedor, creatividade e capacidade innovadora.
CT18 - Capacidade de liderado.
CT19 - Adaptación a situacións novas e contornas cambiantes.
ESPECÍFICAS
C1 - [Organización de empresas e comercialización]. Aplicar os coñecementos de teoría da organización ás diferentes áreas da empresa
C2 - [Organización de empresas e comercialización]. Analizar a contorna e adaptarse a escenarios económicos diversos, nacionais e internacionais
C4 - [Organización de empresas e comercialización]. Ser capaz de xestionar a diversidade dos recursos humanos e de desenvolver habilidades emocionais.
C7 - [Organización de empresas e comercialización]. Desenvolver a capacidade de análise crítica.
Materia en extinción. Sen docencia.
O alumnado poderá acudir ás titorías para solventar as dúbidas que poida ter durante o proceso de aprendizaxe.
O sistema de avaliación corresponderase cunha avaliación final mediante exame que suporá o 100% da nota.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o establecido na "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das cualificacións".
A materia ten asignados 4,5 créditos ECTS. Cada crédito equivale a 25 horas, co que ten unha carga de traballo para o alumno de 112,5 horas, que serán de traballo autónomo, ao tratarse de materia en extinción, salvo as horas dedicadas a titoría e avaliación final.
Alejo Becerra Diaz
- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Organización de Empresas
- Teléfono
- 982824460
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución S. Esp. e outros
| 18.01.2024 12:00-15:00 | Grupo de exame | Seminario 3 |
| 21.06.2024 12:00-15:00 | Grupo de exame | Seminario 3 |