- Código
- FD0181
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 7.0
- Curso
- 2023-2024
- Prezo
- 450,00€
- Centro
- Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
- Dirección
- Felicidad Barreiro Fernandez
- Contacto
felicidad.barreiro [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
FELICIDAD BARREIRO FERNANDEZ
13827
felicidad.barreiro [at] usc.es
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
Datas
Duración: 15/01/2024 - 29/02/2024
Preinscrición: 09/10/2023 - 10/11/2023
Matrícula: 13/11/2023 - 15/12/2023
Número alumnos/as mínimo: 38
Número alumnos/as máximo: 38
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Requisitos de acceso
Acceso sen titulacion universitaria
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Por orde de presentación da solicitude de admisión.
Obxectivo xeral
Capacitar aos profesionais da educación para desenvolver e/ou fortalecer as súas propias competencias socioemocionais e de autocuidado de modo que poidan favorecer un clima adecuado de convivencia escolar e de aprendizaxe que impacte positivamente no alumnado.
Obxectivos específicos
Coñecer o marco teórico e conceptual da educación socioemocional.
Desenvolver as competencias socioemocionais propias e de autocoidado para poder facer fronte a situacións complexas
Coñecer estratexias para unha adecuada comunicación e para o manexo e resolución de conflitos
Deseñar accións de apoio ao desenvolvemento de competencias socioemocionais e de autocuidado aplicadas a contextos diversos.
Avaliación
Asistencia e participación activa nas sesións.
Avaliación continua das actividades realizadas durante as sesións.
Realización dun traballo de fin de curso no que se demostren os coñecementos, habilidades e destrezas adquiridas durante o curso.
Titorías
TITORÍAS Acordaranse durante as clases co alumnado PROGRAMA 1 Aporte das neurociencias ao desenvolvemento das Competencias Socioemocionais e Intelectuais 2 Autocoñecemento, autorregulación e autocuidado 3 Empatía, escoita activa e comunicación asertiva como ferramentas de xestión emocional 4 Emocións, sentimentos e competencias afectivas 5 A importancia dos afectos no proceso de Ensinanza-Aprendizaxe 6 Educación socioemocional na aula: Experiencias en centros educativos de Galicia 7 Competencias Socioemocionais, traballo colaborativo e resolución de conflitos 8 Traballo de Fin de Curso
Sesións presenciais
Observacións
HORARIOS
15/01/2024: 9.30 a 13.00 e 15 a 17 horas
16/01/2024: 9.00 a 14.00 horas
17/01/2024: 9.30 a 13.30 horas
18/01/2024: 9.30 a 13.30 e 15 a 17 horas
19/01/2024: 10.00 a 13.30 e 15 a 16.30 horas
22/01/2024: 10.00 a 13.30 e 15 a 16.30 horas
23/01/2024: 9.30 a 13.30 horas
24/01/2024: 10.00 a 13.00 e 15 a 18 horas
25/01/2024: 9.00 a 14.00 e 15.30 a 20.30 horas
26/01/2024: 19.00 a 20.30 horas
Importe de matricula e seguro financiado mediante convenio de colaboracion USC- Familias Mundi
| Código | Materia | Créditos |
|---|---|---|
| 1 | Aporte das Neurociencias ao Desenvolvemento das Competencias Socioemocionais e Intelectuais. | 0.5 |
| 2 | Autocoñecemento, Autorregulación e Autocoidado. | 0.5 |
| 3 | Empatía, Escoita Activa e Comunicación Asertiva como Ferramentas de Xestión Emocional. | 1.0 |
| 4 | Emocións, Sentimentos e Competencias Afectivas. | 0.5 |
| 5 | A Importancia dos Afectos no Proceso de Ensino-Aprendizaxe. | 0.5 |
| 6 | Educación Socioemocional na Aula: Experiencias en Centros Educativos de Galicia. | 1.0 |
| 7 | Competencias Socioemocionais, Traballo Colaborativo e Resolución de Conflitos. | 1.0 |
| 8 | Traballo de Fin de Curso. | 2.0 |