Ir o contido principal

Este portal emprega cookies propias ou de terceiros con fins analíticos, así como ligazóns a portais de terceiros para poder compartir contido nas redes sociais. Pode obter máis información na política de cookies.

STG

Curso de Formación Específica en Búsqueda e Selección de Mercados Internacionais

  • Curso 2024-2025
  • Código
    MP0202-FD0232
    Tipo
    Curso de Formación Específica
    Modalidade
    Híbrido
    Duración
    1 ano
    Créditos
    8.0
    Curso
    2024-2025
    Prezo
    750,00€
    Centro
    Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
    Dirección
    Maria Emilia Vazquez Rozas
    Miguel Angel Otero Simon
    Contacto

    mascomex@usc.es

    Departamento / Centro Organizador
    Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

    Información:

    Miguel Ángel Otero Simón

    647 73 44 76

    mascomex@usc.es

    Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

    Procedemento

    Datas
    Duración: 08/01/2025 - 28/02/2025
    Preinscrición: 17/06/2024 - 25/12/2024
    Matrícula: 26/12/2024 - 30/12/2024

    Número alumnos/as mínimo: 1
    Número alumnos/as máximo: 5

    Seguro obrigatorio:
    20,69€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)

    Este curso forma parte de:

    Código Nome do curso
    MP0202 Máster de Formación Permanente en Dirección e Xestión do Comercio Exterior
  • Requisitos de acceso

    Ningún. A USC está inscrita no catálogo de especialidades da Fundación Estatal para a Formación no Emprego (FUNDAE), polo que as empresas que inscriban aos seus traballadores no mesmo poderán beneficiarse de bonificacións nas súas cotizacións á Seguridade Social.

    Preinscrición

    Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
    Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
    https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios

    Acceso a preinscrición e matrícula

    Sistema de selección

    Currículo.

  • Este curso que se imparte nun formato híbrido executive part-time diríxese a directivos e técnicos de empresas internacionais que desexan adquirir unha formación práctica no ámbito de búsqueda e selección de mercados internacionais

  • Avaliación

    Para a avaliación e cualificación do alumnado teranse en consideración os seguintes aspectos:
    - A asistencia.
    - Os exames que se realicen ao longo do curso.
    - Os casos, traballos e proxectos que se realicen ao longo do curso.

    Metodoloxía

    Ademais dos seminarios que se imparten nas distintas materias que compoñen o contido do curso, o alumno poderá acceder a titorías presenciais personalizadas de luns a venres de 11.00 a 14.00 e de 16.00 a 18.00 horas.

  • “PART TIME” ou Tempo Parcial: De luns a venres (2 ou 3 días) de 15:30 a 20:00 horas.

    Observacións

    A docencia impártese en formato “Face to Face”, de forma que o alumno poida participar e interactuar en todas as sesións cos profesores e os demais alumnos da clase, para que así poida obter o máximo proveito da nosa metodoloxía.

    Ademais, para que o alumno poida completar plenamente a súa formación, todas as sesións serán gravadas para que aquelas a as que o alumno non puidese asistir de forma presencial no momento de impartirse (on-site ou on-line), poida acceder posteriormente a través da aula virtual, coa única excepción das ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS Á DOCENCIA como visitas a empresas, instalacións portuarias, institucións, etc.

    Con carácter excepcional, algunhas clases poderán ter horario de mañá de 9.30 a 14.00 horas.

  • Código Materia Créditos
    1 Desenrolo Internacional da Empresa. 2.0
    2 Análise Económico de Países. 2.0
    3 Barreiras de Entrada e Formas de Acceso aos Mercados Internacionais. 1.0
    4 O Estudo de Mercados Exteriores. 1.0
    5 Intelixencia Comercial e Selección de Mercados Exteriores. 1.0
    6 Desenrolo da Rede Comercial no Exterior. 1.0
Os contidos desta páxina actualizáronse o 19.07.2022.