Asistencia a seminarios de investigación
- E2101A01
O programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5600507
Número prazas: 40
Coordinador-a do título:
Pablo Aguiar Fernández
pablo.aguiar [at] usc.gal
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013
Data de publicación no BOE:
11/03/2014
Data da última acreditación:
22/06/2021
Códigos ISCED:
(721) Medicina
(0912) Medicina
O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.
O estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, prognóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico. O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e translacional de excelencia científica.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5600507
Número prazas: 40
Coordinador-a do título:
Pablo Aguiar Fernández
pablo.aguiar [at] usc.gal
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013
Data de publicación no BOE:
11/03/2014
Data da última acreditación:
22/06/2021
Códigos ISCED:
(721) Medicina
(0912) Medicina
O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.
O estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, prognóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico. O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e translacional de excelencia científica.
O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica.
O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.
• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
CE01- Desenvolver un traballo de investigación de calidade segundo estándares internacionais nalgunha das liñas de investigación do Programa.
CG02- Ser capaz de expresarse e comunicarse con eficacia mediante o uso do inglés científico, tanto escrito como falado.
CG03- Presentar e defender o traballo de investigación propio ante un público experto, tanto en español como en inglés.
CE04- Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito da Medicina Molecular.
CG05- Coñecer en detalle a fronteira do coñecemento no ámbito de realización da Tese Doutoral e ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do mesmo.
CG06- Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional
Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:
A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:
• Bases de datos reunidas
• Revistas electrónicas
• Sumarios electrónicos
• Servizo de préstamo interbibliotecario
Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.
A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.
A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.
O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.
Outros recursos:
Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)
Área de xestión de infraestruturas
Servizo de medios audiovisuais
Servizo de prevención de riscos
Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Pablo Aguiar Fernández
Secretario/a
Tomás Sobrino Moreiras
Vogais
Jose Antonio Costoya Puente
Jose Manuel Martinez Costas
Eva Yebra-Pimentel Vilar
Miguel Ángel García González
Victor Manuel Arce Vazquez
Aurora Gomez Duran
Ricardo Villa Bellosta
Julio Manuel Maside Rodriguez
Miguel Ángel García González
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
30,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
ID-02 Demanda Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
140,0 |
72,5 |
100,0 |
77,5 |
85,0 |
132,5 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
40,0 |
20,0 |
33,0 |
27,0 |
27,0 |
37,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
121,0 |
126,0 |
141,0 |
147,0 |
154,0 |
156,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,0 |
60,0 |
69,7 |
62,96 |
92,59 |
70,27 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
32,5 |
20,0 |
9,09 |
22,22 |
29,63 |
45,95 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
20,0 |
6,06 |
14,81 |
25,93 |
37,84 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
12,5 |
0,0 |
3,03 |
7,41 |
3,7 |
8,11 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,05 |
9,52 |
8,51 |
8,84 |
8,44 |
10,26 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,79 |
3,17 |
3,55 |
4,08 |
3,9 |
5,77 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
7,5 |
10,0 |
6,06 |
3,7 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
79,34 |
75,4 |
72,34 |
74,83 |
74,68 |
73,72 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,57 |
12,7 |
14,89 |
12,93 |
12,34 |
12,18 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,09 |
11,9 |
12,77 |
12,24 |
12,34 |
14,1 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,33 |
17,89 |
7,84 |
9,09 |
21,74 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
2,11 |
3,92 |
0,91 |
4,35 |
2,61 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
26,32 |
27,45 |
32,73 |
26,09 |
40,87 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,7333 |
0,8462 |
0,8 |
0,6154 |
0,7059 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
81,0 |
79,0 |
91,0 |
83,0 |
88,0 |
94,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,6818 |
3,7619 |
4,3333 |
3,7727 |
3,6667 |
3,76 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,91 |
87,5 |
92,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
81,82 |
80,95 |
90,48 |
81,82 |
83,33 |
88,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,1 |
4,81 |
5,22 |
3,3 |
3,19 |
3,88 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,56 |
9,3 |
5,56 |
20,69 |
12,68 |
16,93 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
6,0 |
15,0 |
13,0 |
10,0 |
26,0 |
17,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,0 |
96,15 |
88,24 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
3,85 |
11,76 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
1,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
9,0 |
7,0 |
4,0 |
14,0 |
8,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
5,0 |
6,0 |
5,0 |
12,0 |
9,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,7438 |
4,1395 |
4,7039 |
4,8986 |
4,4672 |
4,8295 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
- |
- |
4,705 |
5,037 |
4,4022 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
5,88 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude” Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
93,33 |
92,31 |
90,0 |
96,15 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
20,0 |
53,85 |
60,0 |
57,69 |
58,82 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
6,93 |
23,01 |
22,14 |
4,62 |
5,88 |
O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica.
O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.
• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
CE01- Desenvolver un traballo de investigación de calidade segundo estándares internacionais nalgunha das liñas de investigación do Programa.
CG02- Ser capaz de expresarse e comunicarse con eficacia mediante o uso do inglés científico, tanto escrito como falado.
CG03- Presentar e defender o traballo de investigación propio ante un público experto, tanto en español como en inglés.
CE04- Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito da Medicina Molecular.
CG05- Coñecer en detalle a fronteira do coñecemento no ámbito de realización da Tese Doutoral e ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do mesmo.
CG06- Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional
Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:
A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:
• Bases de datos reunidas
• Revistas electrónicas
• Sumarios electrónicos
• Servizo de préstamo interbibliotecario
Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.
A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.
A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.
O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.
Outros recursos:
Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)
Área de xestión de infraestruturas
Servizo de medios audiovisuais
Servizo de prevención de riscos
Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Pablo Aguiar Fernández
Secretario/a
Tomás Sobrino Moreiras
Vogais
Jose Antonio Costoya Puente
Jose Manuel Martinez Costas
Eva Yebra-Pimentel Vilar
Miguel Ángel García González
Victor Manuel Arce Vazquez
Aurora Gomez Duran
Ricardo Villa Bellosta
Julio Manuel Maside Rodriguez
Miguel Ángel García González
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
30,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
ID-02 Demanda Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
140,0 |
72,5 |
100,0 |
77,5 |
85,0 |
132,5 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
40,0 |
20,0 |
33,0 |
27,0 |
27,0 |
37,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
121,0 |
126,0 |
141,0 |
147,0 |
154,0 |
156,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,0 |
60,0 |
69,7 |
62,96 |
92,59 |
70,27 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
32,5 |
20,0 |
9,09 |
22,22 |
29,63 |
45,95 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
20,0 |
6,06 |
14,81 |
25,93 |
37,84 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
12,5 |
0,0 |
3,03 |
7,41 |
3,7 |
8,11 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,05 |
9,52 |
8,51 |
8,84 |
8,44 |
10,26 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,79 |
3,17 |
3,55 |
4,08 |
3,9 |
5,77 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
7,5 |
10,0 |
6,06 |
3,7 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
79,34 |
75,4 |
72,34 |
74,83 |
74,68 |
73,72 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,57 |
12,7 |
14,89 |
12,93 |
12,34 |
12,18 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,09 |
11,9 |
12,77 |
12,24 |
12,34 |
14,1 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,33 |
17,89 |
7,84 |
9,09 |
21,74 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
2,11 |
3,92 |
0,91 |
4,35 |
2,61 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
26,32 |
27,45 |
32,73 |
26,09 |
40,87 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,7333 |
0,8462 |
0,8 |
0,6154 |
0,7059 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
81,0 |
79,0 |
91,0 |
83,0 |
88,0 |
94,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,6818 |
3,7619 |
4,3333 |
3,7727 |
3,6667 |
3,76 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,91 |
87,5 |
92,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
81,82 |
80,95 |
90,48 |
81,82 |
83,33 |
88,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,1 |
4,81 |
5,22 |
3,3 |
3,19 |
3,88 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,56 |
9,3 |
5,56 |
20,69 |
12,68 |
16,93 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
6,0 |
15,0 |
13,0 |
10,0 |
26,0 |
17,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,0 |
96,15 |
88,24 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
3,85 |
11,76 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
1,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
9,0 |
7,0 |
4,0 |
14,0 |
8,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
5,0 |
6,0 |
5,0 |
12,0 |
9,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,7438 |
4,1395 |
4,7039 |
4,8986 |
4,4672 |
4,8295 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
- |
- |
4,705 |
5,037 |
4,4022 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
5,88 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude” Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
93,33 |
92,31 |
90,0 |
96,15 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
20,0 |
53,85 |
60,0 |
57,69 |
58,82 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
6,93 |
23,01 |
22,14 |
4,62 |
5,88 |