Ir o contido principal
STG

Programa de Doutoramento en Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, Xurídica-Forense e do Consumidor e Usuario

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.psicoloxiadotraballo [at] usc.gal

Este doutoramento pretende ofrecer formación e teses de excelencia nos ámbitos da Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, a Psicoloxía Xurídica e Forense e a Psicoloxía do Consumidor e o Usuario. A investigación e a innovación constitúen a base do desenvolvemento desta área incipiente, dotando aos investigadores que posúen unha formación especializada de magníficas perspectivas a nivel profesional.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600518
Número prazas: 10

Coordinador-a do título:
María Dolores Seijo Martínez
mariadolores.seijo [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
24/05/2021

Códigos ISCED:
(310) Ciencias sociales y del comportamiento
(311) Psicología
(0313) Psicología

O Doutoramento en Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, Xurídica-Forense e do Consumidor e Usuario pretende ofrecer formación e teses de excelencia en tres ámbitos:

a) Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, en temas como o emprego, o benestar individual e organzacional,os equipos de traballo, a xestión de RRHH, a xustiza, a igualdade e a non discriminación, a avaliación de riscos psicosociais e saúde ocupacional, a predición do desempeño, as técnicas de medición e en xeral nas aplicacións da psicoloxía no traballo, os recursos humanos e a saúde ocupacional;

b) Psicoloxía Xurídica e Forense, en temas como a violencia, o testemuño, a toma de decisión legais, a mediación no contexto legal, a psicoloxía criminal e penitenciaria e a interacción entre a psicoloxía e a lei;

c) Psicoloxía do Consumidor e do Usuario, en temas como a modelización do comportamento do consumidor, a psicoloxía do usuario, a imaxe de marca, a construcción de indicadores de eficacia, a xestión da calidade, e nas temáticas referidas ao comportamento do consumidor e do usuario.

O Doutoramento en Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, Xurídica-Forense e do Consumidor e Usuario pretende ofrecer formación e teses de excelencia en tres ámbitos :

  1. A Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, en temas como o emprego, o benestar individual e organizacional, os equipos de traballo, a xestión de RRHH, a xustiza, a igualdade e a non discriminación, a avaliación de riscos psicosociais e saúde ocupacional, a predición do desempeño, as técnicas de medición e en xeral nas aplicacións da psicoloxía no traballo, os recursos humanos e a saúde ocupacional.
  2. A Psicoloxía Xurídica e Forense, en temas como a xestión e resolución de conflitos, en mediación con orientación de Xustiza Terapéutica; en psicoloxía xurídica da familia e menores; en vitimoloxía, en estudio psicosocial da conducta violenta, en violencia doméstica e de xénero; en intervención social e comunitaria, en prevención e intervención na inadaptación social, en toma de decisións legais, en psicoloxía do testemuño, en psicoloxía criminal e penitenciaria, en neglixencia, abuso e maltrato infantil.
  3. A Psicoloxía do Consumidor e o Usuario tense convertido nos últimos anos nunha liña de traballo cun enorme potencial para profesionais e investigadores do eido da psicoloxía. Empresas e organizacións vencelladas á Publicidade o Marketing, os estudios de mercado e de opinión recoñecen o enorme valor que a Psicoloxía posúe neste ámbito. Por si fora pouco, dende os servizos sociais e as institucións públicas cada vez son máis os psicólogos/as que interveñen directamente no deseño, desenvolvemento e avaliación de programas, así como no aseguramento da súa calidade e a satisfacción de pacientes e usuarios. A investigación e a innovación constitúen a base do desenvolvemento desta área incipiente, dotando aos investigadores que posúen unha formación especializada de magníficas perspectivas a nivel profesional.

Perfil de ingreso sen complementos de formación:

- Graduados/licenciados e diplomados en Psicoloxía e Relacións Laborais e Recursos Humanos e outras titulacións que cursaran un máster en:

• Psicoloxía

• Dirección de Recursos Humanos

• Ciencias do Traballo

• Criminoloxía

• Dirección Laboral.

- Estudantes co título de DEA ou equivalente obtido a través de programas de Psicoloxía e de Relacións Laborais e Recursos Humanos. Especialmente os que obtivera o DEA a través do Programa de doutoramento en Psicoloxía social e aplicada aos contextos organizacional e político-xurídico da Universidade de Santiago de Compostela.

Perfil de ingreso con complementos de formación:

No caso doutro tipo de perfis diferentes aos anteriores, a Comisión Académica avaliará de xeito individualizado cada caso. Considerarase a posibilidade de esixirlles complementos de formación (máximo ata 15 ECTS)

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.

• Expediente académico: 40%

• Coñecemento de lingua inglesa: Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (p.e. First Certificate, etc.): 5%

• Currículo: 5%

• Experiencia profesional: Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (certificación vida laboral, copia de contratos, etc.): 5%

• Experiencia investigadora: Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (publicación de artigos, monografías, participación en grupos de investigación, etc.): 15%

• Entrevista: 30%

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Manexo avanzado do manual de publicacións da American Psychological Association

  • E3011A01

Curso de estilo para a redacción de teses, artigos e outros sistemas de difusión dos resultados da investigación

  • E3011A02

Software estatístico avanzado

  • E3011A03

Busca en bases de datos e outros sistemas de rexistro e de información científica

  • E3011A04

Presentacións públicas para a difusión dos resultados da investigación

  • E3011A05

Seminarios de investigación

  • E3011A06

Ética e deontoloxía para a investigación científica en ciencias da conduta e as organizacións

  • E3011A07

Estancias de investigación en centros internacionais de investigación

  • E3011A08

Congresos, conferencias e xornadas nacionais e internacionais

  • E3011A09

Desenvolvemento de plans individuais de carreira

  • E3011A10

No caso doutro tipo de perfís diferentes aos anteriores, a Comisión Académica avaliará de xeito individualizado cada caso. Considerarase a posibilidade de esixirlles complementos de formación (máximo ata 15 ECTS).

Profesores Área
Antonio Rial Boubeta
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Silvia Moscoso Ruibal
Psicoloxía Social
Jesus Fernando Salgado Velo
Psicoloxía Social
Jesus Varela Mallou
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Mario Antonio Lado Campelo
Psicoloxía Social
Maria Del Mar Iglesias Criado
Psicoloxía Social
Pamela Alonso Abeijon
Psicoloxía Organizacional, Xurídica Forense e Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Antonio León García Izquierdo
Escola de Doutoramento Internacional
Ramón Rico Muñoz
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Ramón Arce Fernández
Psicoloxía Social
Jorge Sobral Fernández
Psicoloxía Social
Mercedes Novo Pérez
Psicoloxía Social
Manuel Vilariño Vazquez
Psicoloxía Organizacional, Xurídica Forense e Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
María Dolores Seijo Martínez
Psicoloxía Social
Francisca Fariña Rivera
Escola de Doutoramento Internacional
Enrique Gracia Fuster
Escola de Doutoramento Internacional
Marisol Lila Murillo
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Jose Eulogio Real Deus
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Antonio Rial Boubeta
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Jesus Varela Mallou
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Maria Teresa Braña Tobio
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento
Eduardo Picon Prado
Metodoloxía das Ciencias do Comportamento

O Doutoramento en Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, Xurídica-Forense e do Consumidor e Usuario pretende ofrecer formación e teses de excelencia en tres ámbitos:

  • a) Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, en temas como o emprego, o benestar individual e organzacional,os equipos de traballo, a xestión de RRHH, a xustiza, a igualdade e a non discriminación, a avaliación de riscos psicosociais e saúde ocupacional, a predición do desempeño, as técnicas de medición e en xeral nas aplicacións da psicoloxía no traballo, os recursos humanos e a saúde ocupacional;
  • b) Psicoloxía Xurídica e Forense, en temas como a violencia, o testemuño, a toma de decisión legais, a mediación no contexto legal, a psicoloxía criminal e penitenciaria e a interacción entre a psicoloxía e a lei;
  • c) Psicoloxía do Consumidor e do Usuario, en temas como a modelización do comportamento do consumidor, a psicoloxía do usuario, a imaxe de marca, a construcción de indicadores de eficacia, a xestión da calidade, e nas temáticas referidas ao comportamento do consumidor e do usuario.

O Doutoramento en Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, Xurídica-Forense e do Consumidor e Usuario pretende ofrecer formación e teses de excelencia en tres ámbitos:

a) Psicoloxía do Traballo e as Organizacións, en temas como o emprego, o benestar individual e organzacional,os equipos de traballo, a xestión de RRHH, a xustiza, a igualdade e a non discriminación, a avaliación de riscos psicosociais e saúde ocupacional, a predición do desempeño, as técnicas de medición e en xeral nas aplicacións da psicoloxía no traballo, os recursos humanos e a saúde ocupacional;

b) Psicoloxía Xurídica e Forense, en temas como a violencia, o testemuño, a toma de decisión legais, a mediación no contexto legal, a psicoloxía criminal e penitenciaria e a interacción entre a psicoloxía e a lei;

c) Psicoloxía do Consumidor e do Usuario, en temas como a modelización do comportamento do consumidor, a psicoloxía do usuario, a imaxe de marca, a construcción de indicadores de eficacia, a xestión da calidade, e nas temáticas referidas ao comportamento do consumidor e do usuario.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo

• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación

• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal

• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas

• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional

• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

  • Capacidade de realizar investigacións aplicadas nos campos das ciencias da conduta, a psicoloxía do traballo, os recursos humanos, a psicoloxía xurídico-forense, a metodoloxía e o comportamento do consumidor e do usuario.
  • Coñecemento das diferentes metodoloxías, ferramentas e manexo das técnicas de análise empírica da investigación en ciencias da conduta e as organizacións.

• Capacidade de realizar investigacións aplicadas nos campos das ciencias da conduta, a psicoloxía do traballo, os recursos humanos, a psicoloxía xurídico-forense, a metodoloxía e o comportamento do consumidor e do usuario.

• Coñecemento das diferentes metodoloxías, ferramentas e manexo das técnicas de análise empírica da investigación en ciencias da conduta e as organizacións.

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado sete da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
María Dolores Seijo Martínez

Secretario/a
Mercedes Novo Pérez

Vogais
Jesus Fernando Salgado Velo
Ramón Arce Fernández
Silvia Moscoso Ruibal
Jorge Sobral Fernández
Antonio Rial Boubeta

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

10,0

10,0

10,0

10,0

10,0

10,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

160,0

90,0

150,0

50,0

160,0

180,0

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

2,0

4,0

9,0

3,0

4,0

3,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

38,0

33,0

33,0

27,0

29,0

22,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

66,67

66,67

75,0

33,33

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

75,0

22,22

0,0

25,0

33,33

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

50,0

22,22

0,0

0,0

33,33

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

25,0

0,0

0,0

25,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

18,42

15,15

9,09

3,70

3,45

13,64

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,89

6,06

3,03

0,0

0,0

4,55

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

25,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

57,89

54,55

45,45

40,74

41,38

40,91

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

18,42

15,15

18,18

18,52

13,79

13,64

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

23,68

30,3

36,36

40,74

44,83

45,45

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

13,64

22,22

13,33

0,0

16,67

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

5,56

6,67

9,09

16,67

11,11

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

44,44

40,0

55,56

83,33

66,67

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

1,0

0,75

1,0

1,0

1,0

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

33,0

34,0

45,0

39,0

41,0

43,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

2,75

2,8333

3,75

3,25

3,1538

3,3077

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

83,33

91,67

91,67

91,67

84,62

92,31

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

75,0

83,33

83,33

83,33

76,92

84,62

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

12,5

11,76

11,76

0,0

0,0

9,09

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,69

5,56

9,09

12,5

18,18

16,93

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

5,0

7,0

4,0

3,0

4,0

5,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

66,67

100,0

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

33,33

0,0

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

1,0

0,0

0,0

2,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

4,0

6,0

2,0

3,0

3,0

3,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

1,0

0,0

1,0

0,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,9589

4,5088

4,9315

4,4603

4,0959

4,6849

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

2,9589

-

4,1384

5,0534

5,2027

3,6822

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

60,0

14,29

25,0

0,0

0,0

40,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

75,0

100,0

100,0

100,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

28,57

0,0

0,0

75,0

40,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

38,71

68,97

66,67

4,35

21,05

Os contidos desta páxina actualizáronse o 22.09.2023.