Ir o contido principal
STG

Máster Universitario en Xestión e Dirección Laboral

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Ámbito de coñecemento
Ciencias sociales, trabajo social, relaciones laborales y recursos humanos, sociología, ciencia polí
Centro(s)
Facultade de Relacións Laborais
Avda. Dr. Ángel Echeverri, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881815125 (Conserxaría)
881815126 (Decanato)
relacionslaborais.decanato [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Coordinador/a
Mario Antonio Lado Campelo

O máster, cun enfoque eminentemente práctico, prepara aos egresados en titulacións vinculadas coas relacións laborais para que acaden unha alta cualificación profesional no eido da auditoría sociolaboral, a dirección laboral e a xestión de recursos humanos na empresa. É un máster interuniversitario coas universidades de A Coruña e Vigo.

Duración: 1 ano académico
Código RUCT: 4312031
Número de ECTS: 60
Número prazas: 30

Decano/a ou director/a do centro:
JESUS FERNANDO SALGADO VELO

Coordinador-a do título:
Mario Antonio Lado Campelo

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade da Coruña Universidade de Vigo

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Decreto 13/2007 do 1 de febreiro (DOG 8/02/2007)

Data de publicación no BOE:
5/04/2017

Data da última acreditación:
08/07/2015

Este máster de 60 créditos, ten como obxectivos:

  • Mellorar a profesionalidade e sumar formación académica aos egresados nas titulacións relacionadas coas relacións laborais e os recursos humanos.
  • Dar resposta a unha ampla demanda social entre os titulados da área de ciencias sociais e xurídicas.
  • Desenvolver un programa interuniversitario no que as tres universidades galegas se implican ao mesmo nivel, xerando, mediante a mobilidade do profesorado e alumnado, unha docencia de calidade.
  • Ofrecer ao seu alumnado unha formación integral, preparando a profesionais de alto nivel no eido da auditoría sociolaboral, dirección laboral e xestión dos recursos humanos na empresa.

É un máster interuniversitario coas universidades de A Coruña e Vigo.

Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorios 24
Optativos vinculados á especialidade 24
Prácticas externas obrigatorias 6
Traballo Fin de Máster 6
Total 60

1.Especialidad en Xestión Sociolaboral (USC)
2.Especialidad en Dirección Laboral de Empresas (UVIGO)
3.Especialidad en Recursos Humanos (UDC)

O tronco común do máster impártese no primeiro semestre nas tres universidades. No segundo semestre cada universidade impartirá as materias da correspondente especialización.

O alumno deberá matricularse nas materias optativas correspondentes vinculadas á especialidade que elixa. Non se poderá expedir o título se o estudante non ten completado algunha das especialidades. Se o estudante realiza todas as materias vinculadas a cada unha das especialidades poderá obter o título de Máster coas tres especialidades.

Os estudantes poderán ser alumnos dunha universidade e matricularse en materias doutra universidade sen someterse a un traslado de expediente de acordo co que estableza o Convenio.

Seguridade Social Complementaria

  • P3042101
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Dereito do Traballo e crise da empresa

  • P3042102
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xestión da prevención de riscos laborais

  • P3042103
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Aspectos macroeconómicos e territoriais do mercado de traballo

  • P3042104
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xestión Tributaria

  • P3042105
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Análise Contable

  • P3042106
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Aspectos xurídicos-laborais en materia de igualdade

  • P3042107
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Auditoría sociolaboral

  • P3042201
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Xestión Laboral e da Seguridade Social

  • P3042202
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Seguridade Social Comunitaria

  • P3042203
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Réxime fiscal das relacións laborais

  • P3042204
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Empresas, traballadores e Dereito tributario transnacional

  • P3042205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Políticas sociolaborais

  • P3042206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Dirección Estratéxica de RRHH

  • P3042207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

A Simulación como ferramenta de deseño de políticas de RRHH

  • P3042208
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Xestión do coñecemento

  • P3042209
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Liderado e Habilidades Directivas

  • P3042210
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

As dúas visións do Conflito Laboral

  • P3042211
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Xestión da Seguridade Social

  • P3042212
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Iniciativa Emprendedora

  • P3042213
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

O máster, cun enfoque eminentemente práctico, prepara aos egresados en titulacións vinculadas coas relacións laborais para que acaden unha alta cualificación profesional no eido da auditoría sociolaboral, a dirección laboral e a xestión de recursos humanos na empresa. É un máster interuniversitario coas universidades de A Coruña e Vigo.

Non se contempla

Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorios 24
Optativos vinculados á especialidade 24
Prácticas externas obrigatorias 6
Traballo Fin de Máster 6
Total 60

Desde o inicio do curso, cada alumno contará cun titor para a orientación personalizada dos seus estudos. Os titores serán asignados pola coordinación do Máster entre os docentes do propio máster. Ningún profesor tutorizará a máis de dous alumnos.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: criterios xerais

Titulacións preferentes:

Grao en RR.LL. e Recursos Humanos
Diplomatura en RR.LL.
Diplomatura en Graduado Social
Licenciatura en CC. do Traballo

Titulacións non preferentes:

Titulacións da Área de CC. Xurídicas e Sociais

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

Modalidade: criterios xerais

Titulacións preferentes:

Grao en RR.LL. e Recursos Humanos
Diplomatura en RR.LL.
Diplomatura en Graduado Social
Licenciatura en CC. do Traballo

Titulacións non preferentes:

Titulacións da Área de CC. Xurídicas e Sociais

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

- Adquirir un coñecemento amplo das institucións básicas do ámbito socio-laboral especialmente do Dereito do Traballo e da Seguridade Social.
- Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral.
- Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais.
- Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións.
- Adquirir os coñecementos necesarios nos campos laboral, tributario e de Seguridade Social para prestar servizos de asesoría socio-laboral.
- Planificar e organizar a prevención dos riscos laborais nas empresas.
- Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral.
- Coñecer os dereitos e obrigacións dos traballadores e as distintas formas de extinción do contrato de traballo.

Ante a orientación profesional, o Máster intentará dotar, en cada unha das especialidades, das seguintes competencias específicas:

Especialidade de Xestión Sociolaboral:

- Asesorar ás PEMES no campo sociolaboral.
- Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais.
- Identificar os distintos tipos de empresas e sociedades incluídas as de economía social e os seus réximes xurídicos.
- Capacitar para xestionar os tributos relacionados co ámbito empresarial.
- Coñecer as obrigacións das empresas en materia de Seguridade Social e os trámites pertinentes ante as entidades xestoras e colaboradoras.
- Identificar as competencias das entidades xestoras e colaboradoras da Seguridade Social na xestión de prestacións en España e na Unión Europea.
- Analizar a Seguridade Social dos traballadores que circulan no ámbito da Unión Europea.

Especialidade de Recursos Humanos:

- Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal.
- Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación sociolaboral da empresa.
- Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas ao contorno multidisciplinar da empresa.
- Elaborar plans de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a alcanzar.

Especialidade en Dirección Laboral de Empresas:

- Asesorar ás PEMES no campo sociolaboral.
- Adquirir as habilidades propias para xestionar os procesos de negociación entre as partes da relación laboral co fin de alcanzar consensos e acordos.
- Coñecer as medidas de solución de conflitos ao alcance de traballadores e empresarios e resolver cales resultan adecuadas en diferentes situacións.
- Adquirir as habilidades necesarias para pór en funcionamento un servizo de prevención propio ou alleo e xestionalo.
- Coñecer as respostas da Administración fronte aos incumprimentos laborais e ser capaz de participar no procedemento administrativo sancionador.
- Adquirir as habilidades necesarias para xestionar as relacións laborais transfronteirizas e transnacionais, tan frecuentes no sur de Galicia.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional

Prácticas

As prácticas están orientadas a completar a formación dos alumnos e a facilitar o seu acceso ao mundo profesional e/ou ao labor académico e investigador. Os alumnos contan cun titor externo, pertencente á entidade en que realizan as prácticas, e cun titor académico que se coordina co titor externo para realizar as prácticas e que realiza a avaliación en función da memoria de prácticas que o alumno debe realizar e do informe emitido polo titor externo.

Existen convenios con entidades externas, vinculados ao actual Máster en Xestión e Dirección Laboral, asinados a través do Vicerrectorado con competencias en Oferta Docente, para a realización das prácticas externas.

O alumno deberá realizar un Traballo Fin de Máster individual, cunha asignación de 6 créditos. Este suporá a realización dun proxecto ou estudo no que se apliquen e desenvolvan os coñecementos adquiridos no máster. Para presentar o Traballo Fin de Máster será requisito superar a totalidade dos créditos obligatorios establecidos no plan de estudos. O traballo deberá permitir avaliar os coñecementos e capacidades adquiridas polos estudantes nos ámbitos de coñecemento do Máster, e promover a iniciación en tarefas investigadoras. Será dirixido por un membro do equipo docente do máster, que exercerá como titor. Todas as continxencias derivadas do desenvolvemento e avaliación desta materia deberán guiarse pola normativa aplicable, e na súa falta, polas directrices que emanen da Comisión Interuniversitaria do Máster.

O cadro docente do máster está formado por profesores das universidades participantes cunha traxectoria docente e investigadora moi relevante e recoñecida profesionalmente.

Trátase dun máster de orientación profesional polo que o contacto directo entre os estudantes e os profesionais de recoñecido prestixio que o imparten supón unha parte moi importante dos obxectivos do máster.

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

30,0

30,0

30,0

30,0

30,0

30,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

31,0

39,0

46,0

42,0

41,0

44,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

15,0

26,0

22,0

17,0

25,0

24,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

15,0

26,0

22,0

17,0

25,0

24,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-16,67

73,33

-15,38

-22,73

47,06

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

6,9347

6,9379

6,8792

7,0882

7,2027

7,3597

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

16,13

15,38

19,57

19,05

7,32

9,09

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,45

7,69

8,7

9,52

19,51

13,64

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

52,38

60,98

65,91

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

86,67

73,33

56,67

83,33

80,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

4,88

0,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

80,0

90,48

100,0

100,0

78,57

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

6,67

7,69

4,55

11,76

8,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,88

87,6

90,58

84,36

87,01

82,47

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,3636

1,5

1,8

1,8571

1,9333

1,1429

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,65

89,91

89,08

90,65

88,85

98,56

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

15,2667

25,0

20,6923

16,2308

22,7692

22,1538

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

26,2857

22,4286

17,0

25,1429

23,5714

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

23,5

18,6667

15,3333

20,0

20,5

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

98,91

98,38

99,12

97,66

99,57

95,89

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,65

89,91

89,08

97,83

96,26

100,0

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

61,11

66,67

65,38

77,27

58,82

44,0

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

86,19

89,78

82,39

86,64

79,08

Satisfacción

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,36

3,9841

-

2,67

-

3,3333

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,8333

4,0

-

4,75

4,8

4,65

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,932

3,0

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,125

3,3333

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,5202

3,0659

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,37

4,36

4,49

3,95

3,37

4,05

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,9692

4,3492

4,027

4,2424

4,2967

4,0615

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,7692

31,0345

40,7407

83,3333

10,3448

87,5

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

83,33

77,78

77,78

91,67

90,0

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

68,75

70,59

69,23

61,11

78,95

68,75

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

58,82

53,85

38,89

57,89

43,75

Os contidos desta páxina actualizáronse o 13.04.2022.