- Código
- FD0150
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Presencial
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 1.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 100,00€
- Centro
- Facultade de Formación do Profesorado
- Dirección
- Maria Lina Iglesias Forneiro
- Contacto
- lina.iglesias [at] usc.es 
Departamento / Centro Organizador
          
Facultade de Formación do Profesorado
MARIA LINA IGLESIAS FORNEIRO
21044
lina.iglesias [at] usc.es
Facultade de Formación do Profesorado
Datas
                      Duración: 04/05/2023 - 06/05/2023
          
                      Preinscrición: 17/04/2023 - 20/04/2023
          
                      Matrícula: 20/04/2023 - 24/04/2023
                  
                  Número alumnos/as mínimo: 32
                          Número alumnos/as máximo: 32
              
Seguro obrigatorio: 
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
        
Requisitos de acceso
Sen requisitos de acceso
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual 
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Non hai criterios de selección
1.	Coñecer os principios educativos, científicos e culturais que orientan a  mellora e transformación dos espazos nos centros educativos 0-3.
2.	Coñecer experiencias de innovación educativa a partir do deseño e transformación dos espazos educativos.
3.	Experimentar cos materiais dispoñibles no Laboratorio de Educación Infantil da Facultade de Formación do Profesorado realizando propostas de intervención e reflexionando sobre o seu potencial educativo.
4.	Poñerse no lugar das crianzas para realizar propostas máis axustadas á súa diversidade evolutiva.
5.	Valorar as posibilidades reais de iniciar un compromiso de cambio e un proceso de transformación dos esapazos das Escolas Infantís do Concello de Lugo.
CONTIDOS
1.	Principios educativos, científicos e culturais que orientan a  mellora e transformación dos esapazos nos centros educativos 0-3.
2.	Evolución no uso e transformación dos espazos en Educación Infantil
3.	Exemplos de experiencias de transformación noutros centros 
4.	Calidades e criterios para a selección dos obxectos e materiais. 
5.	A evolución da experimentación na primeira infancia: do sensorial ao simbólico. 
6.	Como realizar propostas de intervención a partir da presentación dos materiais: As provocacións.
Avaliación
--
Titorías
--
Xoves e venres de 18:00 a 21:00 e Sábado de 10:00 a 14:00
| Código | Materia | Créditos | 
|---|---|---|
| 1 | Introducción aos Ambientes de Aprendizaxe. | 0.5 | 
| 2 | A Seleccion de Materiais. | 0.5 |