Este máster interuniversitario está organizado polas universidades de Barcelona, Salamanca, Santiago de Compostela e Valencia e o seu obxectivo é a formación especializada en Psicoloxía do avellentamento para poder desenvolver un traballo cualificado nos diferentes contextos e dispositivos de atención a persoas maiores.
Máster Universitario en Psicoxerontoloxía
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314476
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya
mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
David Facal Mayo
david.facal [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade de Salamanca
Universidade de Valencia
Universidade Autonóma de Barcelona
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 18/03/2014 (DOG 28/03/2014)
Data de publicación no BOE:
18/03/2016
Data da última acreditación:
27/02/2014
Este máster proporciona formación especializada a profesionais da psicoloxía para que podan desenvolver un traballo cualificado, en avaliación, diagnóstico e intervención, nos diferentes contextos e dispositivos residenciais, ambulatorios, comunitarios ou domiciliarios de atención a persoas maiores. É un máster interuniversitario impartido nas universidades de Barcelona, Salamanca, Santiago de Compostela e Valencia.
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314476
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya
mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
David Facal Mayo
david.facal [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade de Salamanca
Universidade de Valencia
Universidade Autonóma de Barcelona
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 18/03/2014 (DOG 28/03/2014)
Data de publicación no BOE:
18/03/2016
Data da última acreditación:
27/02/2014
Este máster proporciona formación especializada a profesionais da psicoloxía para que podan desenvolver un traballo cualificado, en avaliación, diagnóstico e intervención, nos diferentes contextos e dispositivos residenciais, ambulatorios, comunitarios ou domiciliarios de atención a persoas maiores. É un máster interuniversitario impartido nas universidades de Barcelona, Salamanca, Santiago de Compostela e Valencia.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 15
Prácticas externas OB 13
Traballo fin de máster: 8
Total: 60
Non se contemplan
Envellecemento e desenvolvemento persoal e emocional
- P2171101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Envellecemento e desenvolvemento social
- P2171102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cambios cognitivos no envellecemento normal e patolóxico
- P2171103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Bases psicobiolóxicas do envellecemento normal e patolóxico
- P2171104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención funcional e cognitiva
- P2171105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención clínica nos trastornos mentais do envellecemento
- P2171106
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención neuropsicolóxica nas demencias e outros trastornos
- P2171107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención psicosocial e educativa
- P2171108
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Competencias en investigación psicoxerontolóxica
- P2171201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Bioética e deontoloxía
- P2171202
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en demencias
- P2171203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxías cuantitativas e cualitativas na investigación psicoxerontolóxica
- P2171204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Psicología da morte e o dó
- P2171205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Nutrición, estilo de vida e saúde no envellecemento
- P2171206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Dirección e xestión de recursos en servicios sociais
- P2171207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Vínculos afectivos e sexualidade no envellecemento
- P2171208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención familiar e coidadores
- P2171209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Participación cívica e programas interxeracionais
- P2171210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación e linguaxe no envellecemento. Avaliación e intervención
- P2171211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación psicofisiolóxica no envellecemento
- P2171212
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Psicoloxía ambiental e accesibilidade ao contorno
- P2171213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Educación permanente e envellecemento
- P2171214
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticas externas
- P2171109
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 13 créditos
Traballo fin de máster
- P2171110
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 8 créditos
Este máster interuniversitario está organizado polas universidades de Barcelona, Salamanca, Santiago de Compostela e Valencia e o seu obxectivo é a formación especializada en Psicoloxía do avellentamento para poder desenvolver un traballo cualificado nos diferentes contextos e dispositivos de atención a persoas maiores.
Non se contempla
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 15
Prácticas externas OB 13
Traballo fin de máster: 8
Total: 60
Este plan será coordinado e supervisado en cada universidade pola correspondente Comisión Académica, e consistirá en:
1) Programa de titoría individualizada polo cal se asignará un/a titor/a académico/a entre o profesorado do máster a cada alumno/a, que o orientará, desde o inicio até o final dos seus estudos, en todo o relativo ao seu currículo formativo, adquisición de competencias e resultados de aprendizaxe e continuación de estudos de doutoramento. Os/as titores/as académicos titorizarán tamén os traballos fin de máster.
2) Calendario de titorías individualizadas cun mínimo de tres sesións presenciais obrigatorias distribuídas ao longo do curso.
3) Reunión sobre as prácticas externas e traballo fin de máster (TFM):
- Presentación dos centros psicoxerontolóxicos ofrecidos para as prácticas externas.
- Orientación sobre o TFM, organización e desenvolvemento do traballo, calendario de actuacións e presentacións públicas.
4) Orientación sobre o TFM
As orientacións específicas sobre planificación e seguimiento dos TFM corresponderán aos/as titores/as académicos.
5) Ademais, os/as estudantes contarán cos servizos xerais de apoio e asesoramento ao estudante en cada universidade.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: criterios xerais
Titulacións de acceso:
Licenciatura ou Grao en Psicoloxía.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: criterios xerais
Titulacións de acceso:
Licenciatura ou Grao en Psicoloxía.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
1º- Coñecer en profundidade os distintos modelos de avaliación, diagnóstico, intervención e tratamento no campo da psicoxerontoloxía, así como as técnicas e procedementos que deles se derivan.
2º- Planificar, desenvolver e supervisar o proceso de avaliación psicoxerontolóxica nos diferentes contextos e ámbitos de actuación.
3º- Deseñar, desenvolver, supervisar e avaliar plans e programas de intervención e tratamento psicoxerontolóxico en función da avaliación previa e das variábeis individuais, sociais e institucionais.
4º- Mostrar habilidades de comunicación interpersoal e de manexo das emocións adecuadas para unha interacción efectiva coas persoas maiores, familiares, coidadores e demais profesionais implicados na atención xerontolóxica.
5º- Coñecer a nivel avanzado o proceso de envellecemento normal e patolóxico desde o punto de vista psicobiolóxico, cognitivo, persoal e social.
6º- Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro dos contextos interdisciplinares relacionados coa psicoxerontoloxía.
7º- Saber identificar as implicaciones éticas da súa actuación profesional e axustarse ás obrigas deontolóxicas da psicoloxía e demais profesións afíns, mostrando un compromiso ético e profesional en relación coas responsabilidades cívicas, sociais e globais.
8º- Saber identificar e formular problemas de investigación no contexto do seu exercicio profesional, e contribuír á sua abordaxe de acordo cos métodos, técnicas e procedementos de investigación propios das ciencias da saúde, sociais e do comportamento.
- Ser capaz de planificar e desenvolver unha avaliación utilizando os instrumentos e técnicas máis convenientes.
- Ser capaz de interpretar os resultados dunha avaliación e de facer un diagnóstico sobre as persoas e/ou situacións avaliadas.
- Saber elaborar informes e comunicar os resultados das avaliacións con diferentes propósitos e para diferentes destinatarios.
- Saber planificar e desenvolver programas de intervención seleccionando os obxectivos, os procedementos e os instrumentos máis apropiados en función das características do problema e do contexto.
- Saber deseñar e desenvolver programas específicos relacionados coas trastornos psicolóxicos e os problemas sociais máis frecuentes en persoas maiores.
- Saber asesorar e intervir no ámbito familiar das persoas maiores tanto sas como doentes
- Saber deseñar e planificar programas de intervención ambiental e social que axuden a mellorar a calidade de vida das persoas maiores
- Coñecer os recursos e a organización do sistema de atención sociosanitaria ás persoas maiores.
- Saber adecuar as actuacións ao marco legal e administrativo correspondente e promover os cambios que se consideren nesarios para mellorar a atención ás persoas maiores.
- Saber identificar e formular problemas de investigación e participar no deseño e desenvolvemento de proxectos de investigación en psicoxerontoloxía.
- Coñecer, aplicar e interpretar análise de datos aplicados ao estudo do envellecemento.
- Saber aplicar as teorías sobre o envellecemento na conceptualización dos casos e situacións concretas.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
Para realizar as prácticas externas será requisito superar a totalidade de créditos obrigatorios. A planificación temporal garante que o/a estudante poderá cursar a totalidade dos créditos obrigatorios.
Trátase de que o alumno aplique os coñecementos adquiridos nas materias obrigatorias e optativas como profesional psicólogo nos distintos centros en que se realicen as prácticas, demostrando que se adquiriron coñecementos, actitudes e habilidades para enfrontarse con eficiencia e profesionalidade ás tarefas de avaliación e intervención psicolóxica con persoas maiores sas e enfermas nos contextos familiares e institucionais.
Todas as Universidades asinaron convenios con entidades de atención a persoas maiores para a realización de prácticas externas, as cales contan no seu persoal con polo menos un psicólogo/a que poderá exercer as funcións de titor/a externo.
Os estudantes consensuarán co titor/a o tópico ou tema que vai tratar no seu traballo de fin de máster dentro do seu ámbito disciplinar e temático.
Para iniciar a elaboración do traballo recoméndase ter superado as materias obrigatorias do máster. Segundo a RD do 11 de decembro de 2009, para presentar o traballo será requisito superar todas as demais materias do Máster.
O traballo de fin de máster é un traballo orixinal, autónomo e individual de cada estudante. Realizarase baixo a supervisión dun director ou dunha directora que orientará e asistirá ao estudante. O estudante acordará co seu director ou directora a secuenciación e temporización de tarefas que vai realizar, e culminará cunha defensa oral do traballo perante unha comisión designada pola Comisión Académica de entre o profesorado do máster.
O cadro docente do máster está formado por un amplo elenco de profesores das universidades participantes, todos eles con unha relevante traxectoria profesional, docente e investigadora.
José Ignacio Bermudez Fernández |
María Campos Magdaleno |
David Facal Mayo |
Santiago Galdo Alvarez |
Maria Del Carmen Garcia Mahia |
Luis Modesto Garcia Soto |
María Del Carmen Gutierrez Moar |
Onesimo Juncos Rabadan |
Cristina Lojo Seoane |
Silvana Longueira Matos |
María Carmen López Pérez |
Sabela Carme Mallo López |
Raimundo Mateos Alvarez |
Sandra Peña Díaz |
Arturo Jose Pereiro Rozas |
Eduardo Picon Prado |
Antonio Rodriguez Martinez |
Dolores Rodríguez Salgado |
Irene Rodríguez Trejo |
Pedro Santamaría Gargamala |
Sandra Soage Pastoriza |
Fernando Lino Vazquez Gonzalez |
Francisco Javier Vicente Alba |
Montserrat Zurrón Ocio |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
0,0 |
25,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
9,0 |
2,0 |
8,0 |
13,0 |
18,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
8,0 |
0,0 |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
8,0 |
0,0 |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
-100,0 |
- |
37,5 |
27,27 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,0885 |
- |
7,5583 |
7,5913 |
7,5014 |
7,4078 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
6,25 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
12,5 |
0,0 |
11,11 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
84,62 |
77,78 |
50,0 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
32,0 |
- |
64,0 |
55,0 |
70,0 |
70,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
0,0 |
- |
0,0 |
9,09 |
7,14 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,08 |
50,0 |
96,67 |
94,08 |
95,41 |
93,81 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
2,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0769 |
1,0909 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
88,24 |
100,0 |
100,0 |
98,98 |
98,8 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
6,9412 |
- |
6,8 |
9,5333 |
11,1875 |
11,375 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
- |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
- |
5,4286 |
7,8571 |
8,375 |
8,75 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
99,63 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
88,24 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
87,5 |
- |
75,0 |
81,82 |
92,86 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,08 |
50,0 |
96,67 |
94,08 |
95,41 |
93,46 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,82 |
- |
- |
4,0 |
4,0 |
3,8867 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,6667 |
- |
- |
5,0 |
4,67 |
4,52 |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,8 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,4 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,4444 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,2973 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,63 |
- |
4,5 |
4,51 |
4,48 |
4,33 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,3793 |
- |
4,7423 |
4,6846 |
4,534 |
4,3591 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
55,5556 |
- |
75,0 |
100,0 |
50,0 |
92,8571 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
100,0 |
80,0 |
70,0 |
80,0 |
80,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
86,67 |
100,0 |
92,31 |
85,71 |
92,86 |
85,71 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
46,67 |
100,0 |
53,85 |
42,86 |
42,86 |
50,0 |
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 15
Prácticas externas OB 13
Traballo fin de máster: 8
Total: 60
Non se contemplan
Envellecemento e desenvolvemento persoal e emocional
- P2171101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Envellecemento e desenvolvemento social
- P2171102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cambios cognitivos no envellecemento normal e patolóxico
- P2171103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Bases psicobiolóxicas do envellecemento normal e patolóxico
- P2171104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención funcional e cognitiva
- P2171105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención clínica nos trastornos mentais do envellecemento
- P2171106
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención neuropsicolóxica nas demencias e outros trastornos
- P2171107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Avaliación e intervención psicosocial e educativa
- P2171108
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Competencias en investigación psicoxerontolóxica
- P2171201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Bioética e deontoloxía
- P2171202
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en demencias
- P2171203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxías cuantitativas e cualitativas na investigación psicoxerontolóxica
- P2171204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Psicología da morte e o dó
- P2171205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Nutrición, estilo de vida e saúde no envellecemento
- P2171206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Dirección e xestión de recursos en servicios sociais
- P2171207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Vínculos afectivos e sexualidade no envellecemento
- P2171208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención familiar e coidadores
- P2171209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Participación cívica e programas interxeracionais
- P2171210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación e linguaxe no envellecemento. Avaliación e intervención
- P2171211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación psicofisiolóxica no envellecemento
- P2171212
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Psicoloxía ambiental e accesibilidade ao contorno
- P2171213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Educación permanente e envellecemento
- P2171214
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticas externas
- P2171109
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 13 créditos
Traballo fin de máster
- P2171110
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 8 créditos
Este máster interuniversitario está organizado polas universidades de Barcelona, Salamanca, Santiago de Compostela e Valencia e o seu obxectivo é a formación especializada en Psicoloxía do avellentamento para poder desenvolver un traballo cualificado nos diferentes contextos e dispositivos de atención a persoas maiores.
Non se contempla
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 15
Prácticas externas OB 13
Traballo fin de máster: 8
Total: 60
Este plan será coordinado e supervisado en cada universidade pola correspondente Comisión Académica, e consistirá en:
1) Programa de titoría individualizada polo cal se asignará un/a titor/a académico/a entre o profesorado do máster a cada alumno/a, que o orientará, desde o inicio até o final dos seus estudos, en todo o relativo ao seu currículo formativo, adquisición de competencias e resultados de aprendizaxe e continuación de estudos de doutoramento. Os/as titores/as académicos titorizarán tamén os traballos fin de máster.
2) Calendario de titorías individualizadas cun mínimo de tres sesións presenciais obrigatorias distribuídas ao longo do curso.
3) Reunión sobre as prácticas externas e traballo fin de máster (TFM):
- Presentación dos centros psicoxerontolóxicos ofrecidos para as prácticas externas.
- Orientación sobre o TFM, organización e desenvolvemento do traballo, calendario de actuacións e presentacións públicas.
4) Orientación sobre o TFM
As orientacións específicas sobre planificación e seguimiento dos TFM corresponderán aos/as titores/as académicos.
5) Ademais, os/as estudantes contarán cos servizos xerais de apoio e asesoramento ao estudante en cada universidade.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: criterios xerais
Titulacións de acceso:
Licenciatura ou Grao en Psicoloxía.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: criterios xerais
Titulacións de acceso:
Licenciatura ou Grao en Psicoloxía.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
1º- Coñecer en profundidade os distintos modelos de avaliación, diagnóstico, intervención e tratamento no campo da psicoxerontoloxía, así como as técnicas e procedementos que deles se derivan.
2º- Planificar, desenvolver e supervisar o proceso de avaliación psicoxerontolóxica nos diferentes contextos e ámbitos de actuación.
3º- Deseñar, desenvolver, supervisar e avaliar plans e programas de intervención e tratamento psicoxerontolóxico en función da avaliación previa e das variábeis individuais, sociais e institucionais.
4º- Mostrar habilidades de comunicación interpersoal e de manexo das emocións adecuadas para unha interacción efectiva coas persoas maiores, familiares, coidadores e demais profesionais implicados na atención xerontolóxica.
5º- Coñecer a nivel avanzado o proceso de envellecemento normal e patolóxico desde o punto de vista psicobiolóxico, cognitivo, persoal e social.
6º- Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro dos contextos interdisciplinares relacionados coa psicoxerontoloxía.
7º- Saber identificar as implicaciones éticas da súa actuación profesional e axustarse ás obrigas deontolóxicas da psicoloxía e demais profesións afíns, mostrando un compromiso ético e profesional en relación coas responsabilidades cívicas, sociais e globais.
8º- Saber identificar e formular problemas de investigación no contexto do seu exercicio profesional, e contribuír á sua abordaxe de acordo cos métodos, técnicas e procedementos de investigación propios das ciencias da saúde, sociais e do comportamento.
- Ser capaz de planificar e desenvolver unha avaliación utilizando os instrumentos e técnicas máis convenientes.
- Ser capaz de interpretar os resultados dunha avaliación e de facer un diagnóstico sobre as persoas e/ou situacións avaliadas.
- Saber elaborar informes e comunicar os resultados das avaliacións con diferentes propósitos e para diferentes destinatarios.
- Saber planificar e desenvolver programas de intervención seleccionando os obxectivos, os procedementos e os instrumentos máis apropiados en función das características do problema e do contexto.
- Saber deseñar e desenvolver programas específicos relacionados coas trastornos psicolóxicos e os problemas sociais máis frecuentes en persoas maiores.
- Saber asesorar e intervir no ámbito familiar das persoas maiores tanto sas como doentes
- Saber deseñar e planificar programas de intervención ambiental e social que axuden a mellorar a calidade de vida das persoas maiores
- Coñecer os recursos e a organización do sistema de atención sociosanitaria ás persoas maiores.
- Saber adecuar as actuacións ao marco legal e administrativo correspondente e promover os cambios que se consideren nesarios para mellorar a atención ás persoas maiores.
- Saber identificar e formular problemas de investigación e participar no deseño e desenvolvemento de proxectos de investigación en psicoxerontoloxía.
- Coñecer, aplicar e interpretar análise de datos aplicados ao estudo do envellecemento.
- Saber aplicar as teorías sobre o envellecemento na conceptualización dos casos e situacións concretas.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
Para realizar as prácticas externas será requisito superar a totalidade de créditos obrigatorios. A planificación temporal garante que o/a estudante poderá cursar a totalidade dos créditos obrigatorios.
Trátase de que o alumno aplique os coñecementos adquiridos nas materias obrigatorias e optativas como profesional psicólogo nos distintos centros en que se realicen as prácticas, demostrando que se adquiriron coñecementos, actitudes e habilidades para enfrontarse con eficiencia e profesionalidade ás tarefas de avaliación e intervención psicolóxica con persoas maiores sas e enfermas nos contextos familiares e institucionais.
Todas as Universidades asinaron convenios con entidades de atención a persoas maiores para a realización de prácticas externas, as cales contan no seu persoal con polo menos un psicólogo/a que poderá exercer as funcións de titor/a externo.
Os estudantes consensuarán co titor/a o tópico ou tema que vai tratar no seu traballo de fin de máster dentro do seu ámbito disciplinar e temático.
Para iniciar a elaboración do traballo recoméndase ter superado as materias obrigatorias do máster. Segundo a RD do 11 de decembro de 2009, para presentar o traballo será requisito superar todas as demais materias do Máster.
O traballo de fin de máster é un traballo orixinal, autónomo e individual de cada estudante. Realizarase baixo a supervisión dun director ou dunha directora que orientará e asistirá ao estudante. O estudante acordará co seu director ou directora a secuenciación e temporización de tarefas que vai realizar, e culminará cunha defensa oral do traballo perante unha comisión designada pola Comisión Académica de entre o profesorado do máster.
O cadro docente do máster está formado por un amplo elenco de profesores das universidades participantes, todos eles con unha relevante traxectoria profesional, docente e investigadora.
José Ignacio Bermudez Fernández |
María Campos Magdaleno |
David Facal Mayo |
Santiago Galdo Alvarez |
Maria Del Carmen Garcia Mahia |
Luis Modesto Garcia Soto |
María Del Carmen Gutierrez Moar |
Onesimo Juncos Rabadan |
Cristina Lojo Seoane |
Silvana Longueira Matos |
María Carmen López Pérez |
Sabela Carme Mallo López |
Raimundo Mateos Alvarez |
Sandra Peña Díaz |
Arturo Jose Pereiro Rozas |
Eduardo Picon Prado |
Antonio Rodriguez Martinez |
Dolores Rodríguez Salgado |
Irene Rodríguez Trejo |
Pedro Santamaría Gargamala |
Sandra Soage Pastoriza |
Fernando Lino Vazquez Gonzalez |
Francisco Javier Vicente Alba |
Montserrat Zurrón Ocio |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
0,0 |
25,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
9,0 |
2,0 |
8,0 |
13,0 |
18,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
8,0 |
0,0 |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
8,0 |
0,0 |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
-100,0 |
- |
37,5 |
27,27 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,0885 |
- |
7,5583 |
7,5913 |
7,5014 |
7,4078 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
6,25 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
12,5 |
0,0 |
11,11 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
84,62 |
77,78 |
50,0 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
32,0 |
- |
64,0 |
55,0 |
70,0 |
70,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
0,0 |
- |
0,0 |
9,09 |
7,14 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,08 |
50,0 |
96,67 |
94,08 |
95,41 |
93,81 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
2,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0769 |
1,0909 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
88,24 |
100,0 |
100,0 |
98,98 |
98,8 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
6,9412 |
- |
6,8 |
9,5333 |
11,1875 |
11,375 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
- |
8,0 |
11,0 |
14,0 |
14,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
- |
5,4286 |
7,8571 |
8,375 |
8,75 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
99,63 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
88,24 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
87,5 |
- |
75,0 |
81,82 |
92,86 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,08 |
50,0 |
96,67 |
94,08 |
95,41 |
93,46 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,82 |
- |
- |
4,0 |
4,0 |
3,8867 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,6667 |
- |
- |
5,0 |
4,67 |
4,52 |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,8 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,4 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,4444 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,2973 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,63 |
- |
4,5 |
4,51 |
4,48 |
4,33 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,3793 |
- |
4,7423 |
4,6846 |
4,534 |
4,3591 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
55,5556 |
- |
75,0 |
100,0 |
50,0 |
92,8571 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
100,0 |
80,0 |
70,0 |
80,0 |
80,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
86,67 |
100,0 |
92,31 |
85,71 |
92,86 |
85,71 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
46,67 |
100,0 |
53,85 |
42,86 |
42,86 |
50,0 |