Ir o contido principal
STG

Grao en Enfermaría

  • En extinción
Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Facultade de Enfermaría
Avda. Xoan XXIII, 15782
Santiago de Compostela
881812033 (Conserxaría)
881812035 (Decanato)
enfermaria.decanato [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
estudantes de enfermeria

O Grao en Enfermaría busca formar profesionais capaces de prestaren unha atención sanitaria técnica e profesional axeitada, consonte ao estado de desenvolvemento dos coñecementos científicos, que poidan comprender o comportamento interactivo da persoa en función do xénero, comunidade e contexto social.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2501105
Número prazas: 150

Decano/a ou director/a do centro:
Ana Isabel Silveira Rodríguez

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
D. 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)

Data de publicación no BOE:
1ªed.: 5 de marzo de 2010 2ªed.: 27 de setembro de 2016

Data da última acreditación:
11/07/2017

Habilitación profesional:
Este título habilita en España para o exercicio da profesión regulada de Enfermeiro.

O Grao en Enfermaría busca formar profesionais capaces de prestaren unha atención sanitaria técnica e profesional axeitada, consonte ao estado de desenvolvemento dos coñecementos científicos en cada momento, que poidan comprender o comportamento interactivo da persoa en función do xénero, comunidade, dentro do seu contexto social, con entendemento dos principios teóricos e metodolóxicos da enfermaría.

Así mesmo, búscase que fomenten estilos de vida saudables, o autocoidado, apoiando o mantemento de condutas preventivas e terapéuticas, protexendo a saúde e o benestar das persoas, familias ou grupos atendidos, garantindo a súa seguridade, e establecendo unha comunicación eficaz.

Anatomía Humana

  • G2021101
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bioloxía

  • G2021102
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Estatística e Metodoloxía da Investigación

  • G2021103
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Fisioloxía Humana

  • G2021104
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 9 créditos

Ciencias Psicosociais Aplicadas

  • G2021105
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bioquímica

  • G2021106
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bases para os Coidados da Saúde

  • G2021107
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Fundamentos de Enfermaría

  • G2021121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 12 créditos

Anatomía Clínica para Enfermaría

  • G2021141
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Coidados de Enfermaría en Patoloxías Buco-Dentarias

  • G2021142
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Informática Aplicada á Enfermaría

  • G2021201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Farmacoloxía

  • G2021202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Nutrición e Dietética

  • G2021203
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría Comunitaria I

  • G2021221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Prácticas Tuteladas I

  • G2021222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Enfermaría Clínica I

  • G2021223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Anual
  •  
  • 12 créditos

Prácticas Tuteladas II

  • G2021224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Xestión Sanitaria

  • G2021225
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Técnicas Fisioterapéuticas Básicas

  • G2021241
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Coidados de Enfermaría en Rehabilitación Psiquiátrica

  • G2021242
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Coñecementos de Enfermaría en Radioloxía Especializada

  • G2021243
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría de Saúde Laboral

  • G2021244
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Atención de Enfermaría en coidados paliativos

  • G2021247
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aspectos Éticos Legais da Profesión

  • G2021321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital: Materno-Infantil I

  • G2021322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría Comunitaria II

  • G2021323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Prácticas Tuteladas III

  • G2021324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 9 créditos

Enfermaría Clínica II

  • G2021325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Anual
  •  
  • 12 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital : Xeriatría

  • G2021326
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital: Materno-Infantil II

  • G2021327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría da Saúde Mental

  • G2021328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Prácticas Tuteladas IV

  • G2021329
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 9 créditos

Anatomía Humana

  • G2021101
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bioloxía

  • G2021102
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Estatística e Metodoloxía da Investigación

  • G2021103
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Fisioloxía Humana

  • G2021104
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 9 créditos

Ciencias Psicosociais Aplicadas

  • G2021105
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bioquímica

  • G2021106
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 6 créditos

Bases para os Coidados da Saúde

  • G2021107
  •  
  • Formación básica
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Informática Aplicada á Enfermaría

  • G2021201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Farmacoloxía

  • G2021202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Nutrición e Dietética

  • G2021203
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Fundamentos de Enfermaría

  • G2021121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 12 créditos

Enfermaría Comunitaria I

  • G2021221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Enfermaría Clínica I

  • G2021223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Anual
  •  
  • 12 créditos

Xestión Sanitaria

  • G2021225
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Coñecementos de Enfermaría en Radioloxía Especializada

  • G2021243
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aspectos Éticos Legais da Profesión

  • G2021321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital: Materno-Infantil I

  • G2021322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría Comunitaria II

  • G2021323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Enfermaría Clínica II

  • G2021325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Anual
  •  
  • 12 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital : Xeriatría

  • G2021326
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría do Ciclo Vital: Materno-Infantil II

  • G2021327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría da Saúde Mental

  • G2021328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Anatomía Clínica para Enfermaría

  • G2021141
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Coidados de Enfermaría en Patoloxías Buco-Dentarias

  • G2021142
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Técnicas Fisioterapéuticas Básicas

  • G2021241
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Coidados de Enfermaría en Rehabilitación Psiquiátrica

  • G2021242
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Enfermaría de Saúde Laboral

  • G2021244
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Atención de Enfermaría en coidados paliativos

  • G2021247
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Non se contemplan mencións.

Non se contempla

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

A Universidade de Santiago conta cun servizo de participación e integración universitaria (SEPIU) (http://www.usc.es/gl/servizos/sepiu) que traballa na integración de persoas con discapacidade e presta apoio para o desenvolvemento das adaptacións curriculares, así como un protocolo para a integración na comunidade universitaria. A USC realiza todos os anos, a comezos do curso académico, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudiantís (Vicerreitorado da Comunidade Universitaria e Compromiso Social), que se desenvolven na primeira quincena do curso en todos os centros universitarios, e que teñen por obxecto presentar aos novos estudantes as posibilidades, recursos e servizos que lle ofrece a Universidade.

A Facultade de Enfermaría de Santiago (Centro propio), realiza un programa de acollida dos alumnos/as de novo ingreso, de modo que o primeiro día do curso académico son recepcionados polo equipo de dirección (directora, subdirectora, secretario académico e responsable de unidade), representantes do equipo directivo da DAES (Delegación de Alumnos/as de Enfermaría da Facultade de Enfermaría), Comisión Cultural do Centro e representante do alumnado na Comisión de Normalización Lingüística. Na dita acollida ofréceselles información sobre as actividades académicas e culturais, vías polas cales o alumnado pode participar nos Órganos de Goberno da Universidade, os dereitos e responsabilidades dos estudantes, etc.

A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun Título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo dos ensinos que iniciasen os seus estudantes ata o seu finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que facilitan aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

A Facultade de Enfermaría conta con 8 aulas de propósito xeral, con diversa capacidade. A Facultade dispón tamén de 8 aulas de seminario, cunha capacidade de entre 10 e 30 persoas, así mesmo, de laboratorios, cunha capacidade aproximada de 30 postos.

Existen tamén espazos habilitados para o alumnado:

  • Unha aula de informática de acceso libre.
  • Unha aula de informática para docencia.
  • Unha sala de lectura con aproximadamente 80 postos, e unha sala de lectura con 100 postos no Pavillón Docente (anexo ao Hospital Clínico Universitario de Santiago)

O centro dispón dunha Biblioteca, que consta dunha sala de lectura con máis de 90 postos

Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.

Formar profesionais capaces de prestaren unha atención sanitaria técnica e profesional axeitada, consonte o estado de desenvolvemento dos coñecementos científicos en cada momento, con coñecemento dos principios teóricos e metodolóxicos da enfermaría.

Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;

Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;

Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;

Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;

Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

1. Planificar e prestar coidados de enfermería dirixidos ás persoas, familia ou grupos.
2. Coñecer e aplicar os fundamentos e principios teóricos e metodolóxicos da enfermería.
3. Comprender o comportamento interactivo da persoa en función do xénero, grupo ou comunidade, dentro do seu contexto social e multicultural.
4. Deseñar sistemas de coidados dirixidos ás persoas, familia ou grupos, avaliando o seu impacto e establecendo as modificacións oportunas.
5. Basear as intervencións da enfermaría na evidencia científica e nos medios dispoñibles.
6. Promover e respectar o dereito de participación, información, autonomía e o consentimento informado na toma de decisións das persoas atendidas.
7. Fomentar estilos de vida saudables, o autocoidado, apoiando o mantemento de condutas preventivas e terapéuticas.
8. Protexer a saúde e o benestar das persoas, familia ou grupos atendidos, garantindo a súa seguridade.
9. Establecer unha comunicación eficaz con pacientes, familia, grupos sociais e compañeiros e fomentar a educación para a saúde.
10. Coñecer o código ético e deontolóxico da enfermaría española, comprendendo as implicacións éticas da saúde nun contexto mundial en transformación.
11. Traballar co equipo de profesionais como unidade básica na que se estruturan de forma uni ou multidisciplinar e interdisciplinar os profesionais e demais persoal das organizacións asistenciais.
12. Coñecer os sistemas de información sanitaria.
13. Realizar os coidados de enfermaría baseándose na atención integral de saúde, que supón a cooperación multiprofesional, a integración dos procesos e a continuidade asistencial.
14. Coñecer as estratexias para adoptar medidas de confortabilidade e atención de síntomas, dirixidas ao paciente e familia, na aplicación de coidados paliativos que contribúan a aliviar a situación de enfermos avanzados e terminais.

1. Coñecer e identificar a estrutura e función do corpo humano. Comprender as bases moleculares e fisiolóxicas das células e os tecidos.
2. Coñecer o uso e a indicación de produtos sanitarios vinculados aos coidados de enfermaría.
3. Coñecer os diferentes grupos de fármacos, os principios da súa autorización, uso e indicación, e os mecanismos de acción dos mesmos.
5. Coñecer e valorar as necesidades nutricionais das persoas sas e con problemas de saúde ao longo do ciclo vital, para promover e reforzar pautas de conduta alimentaria saudable.
6. Aplicar as tecnoloxías e sistemas de información e comunicación dos coidados de saúde.
7. Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados da violencia de xénero para capacitar ao estudante na prevención, a detección precoz, a asistencia, e a rehabilitación das vítimas desta forma de violencia.
8. Identificar, integrar e relacionar o concepto de saúde e os coidados, desde unha perspectiva histórica, para comprender a evolución do coidado de enfermaría.
9. Aplicar o proceso de enfermaría para proporcionar e garantir o benestar a calidade e seguridade ás persoas atendidas.
10. Coñecer e aplicar os principios que sustentan os coidados integrais de enfermaría.
11. Coñecer as alteracións de saúde do adulto.
12. Identificar as características das mulleres nas diferentes etapas do ciclo reprodutivo e no climaterio e nas alteracións que se poden.
13. Coñecer os aspectos específicos dos coidados do neonato. Identificar as características das diferentes etapas da infancia e adolescencia e os factores que condicionan o patrón normal de crecemento e desenvolvemento.
14. Comprender os cambios asociados ao proceso de envellecer e a súa repercusión na saúde.
15. Coñecer o Sistema Sanitario Español. Identificar as características da función directiva dos servizos de enfermería e a xestión de coidados. Coñecer e ser capaz de aplicar as técnicas de dirección de grupos.
16. Coñecer os problemas de saúde mental máis relevantes nas diferentes etapas do ciclo vital, proporcionando coidados integrais e eficaces, no ámbito da enfermaría.
17. Coñecer os coidados paliativos e control da dor para prestar coidados que alivien a situación dos enfermos avanzados e terminais.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de Intercambios Interuniversitarios”.
A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Portal Internacional

Prácticas

Prográmanse con carácter obrigatorio 84 créditos distribuídos nas materias Prácticas Tuteladas I, II, III, IV, V e VI, atendendo a criterios de planificación e mecanismos para garantir a calidade e o aproveitamento máis adecuado por parte dos/as estudantes.

Ofertarase no derradeiro cuadrimestre do plan de estudos.

No caso dos/as diplomados/as en Enfermaría, poderán incorporarse ao Grado de Enfermería realizando las Prácticas Tututeladas V, Prácticas Tuteladas VI e Traballo Fin de Grado.

Os/as diplomados/as con 3 anos de experiencia profesional a tempo completo (o proporcional a tempo parcial), valorada dacordo co que estableza a Universidade de Santiago de Compostela para estes casos, poderán adaptar as materias Prácticas Tuteladas V e Prácticas Tuteladas VI.

Profesorado
María Del Carmen Agra Tuñas
Maria Carmen Amarante Fente
Maria Concepcion Blanco Pampin
Irma Cardeso Trillo
Marta Dablanca Pallares
Juan Manuel Fernandez Varela
Nuria Garcia Couceiro
Sonia Milagros Gonzalez Iglesias
Cristina Jorge Soto
Isabel Lopez Antelo
Maria De Las Nieves Mayo Bazarra
Jose Ramon Montero Cibrian
Maria Del Carmen Neiro Rey
Maria Jesus Nuñez Iglesias
Lucia Ordoñez Mayan
Cristina Palacios Lado
Marcos Pazos Couselo
Emilio Ruben Pego Perez
Esther Rico Otero
Carlos Rodríguez Abad
Raquel Rodriguez Gonzalez
Francisco Javier Rodriguez Iglesias
Ana Maria Rodriguez Lopez
Antonio Rodriguez Nuñez
Angel Salgado Barreira
Maria Jesús Tabernero Duque
María Isabel Turnes Cordeiro
Maria Oliva Varela Meizoso
Santiago Vazquez Cardoso
Maria Susana Velo Facal
Maria Asuncion Verdes Villanueva
Rosa María Villar Liste
Maria Rosario Villar Redondo
Sebastian Villarroya Fernandez
Maria Jesus Wandosell Picatoste

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

150,0

150,0

150,0

150,0

150,0

0,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

571,0

565,0

569,0

569,0

584,0

371,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

183,0

174,0

183,0

176,0

180,0

0,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

166,0

162,0

168,0

159,0

167,0

0,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

3,75

-2,41

3,7

-5,36

5,03

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

11,4153

-

11,8433

12,2024

12,6199

-

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,05

-

0,88

1,41

1,03

1,35

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,08

4,96

5,27

5,62

5,31

5,39

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

35,33

-

32,67

30,0

24,0

-

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

110,67

-

112,0

212,0

222,67

-

Indicador

2017-2018

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,8

4,04

0,18

4,11

9,43

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

36,17

41,98

31,25

32,62

34,93

23,31

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,56

26,17

39,72

43,51

34,72

34,75

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

94,88

94,68

95,76

96,0

94,39

97,84

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

4,0792

4,2135

4,1538

4,1444

4,129

4,0778

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,41

94,89

94,12

95,97

96,19

97,36

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

18,5434

17,8911

18,936

19,49

20,2809

14,9208

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

73,9545

73,6818

71,5682

75,6136

61,8571

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

44,7143

38,1429

48,5

51,1667

33,6667

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

97,27

96,6

98,85

95,93

97,78

99,54

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

68,06

69,13

58,16

52,67

62,5

63,12

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

65,28

62,42

54,61

52,67

61,7

58,9

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,28

91,46

94,65

92,1

92,29

97,39

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

2,8667

4,5

-

4,51

4,0

3,38

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

3,9912

-

-

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,2134

3,1167

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,186

3,2222

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,277

-

-

3,39

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,57

3,93

3,91

4,32

4,28

4,04

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,8306

4,155

3,7696

3,9132

4,2645

4,3113

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

38,4752

31,3149

21,9203

21,0623

13,369

5,7143

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

66,67

70,59

75,0

70,0

67,86

73,91

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

46,99

44,19

46,99

44,32

44,32

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

38,75

33,73

30,23

30,12

25,0

20,45

Os contidos desta páxina actualizáronse o 07.09.2022.